Przetargi.pl
ODNOWA NAWIERZCHNI TRAWIASTEJ ISTNIEJACEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W DĄBRÓWCE SZCZEPANOWSKIEJ

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna 240
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6798170 , fax. 014 6798947
  • Data zamieszczenia: 2011-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 014 6798170, fax. 014 6798947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODNOWA NAWIERZCHNI TRAWIASTEJ ISTNIEJACEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W DĄBRÓWCE SZCZEPANOWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą ODNOWA NAWIERZCHNI TRAWIASTEJ ISTNIEJĄCEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W DĄBRÓWCE SZCZEPANOWSKIEJ 2. Zakres robót wchodzących w skład zadania obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót podanego poniżej, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w istniejących warunkach terenowych. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 3. Zakres robót obejmuje odnowę nawierzchni trawiastej istniejącego boiska sportowego wraz z budową ogrodzenia oraz ławek dla widzów przy Szkole Podstawowej w Dąbrówce Szczepanowskiej. a)roboty ziemne: zdjęcie warstwy ogrodniczej w zakresie kolidującym z planowanymi robotami, złożenie ziemi urodzajnej w pryzmie w celu jej wykorzystania do odnowy nawierzchni trawiastej ( odtworzenie warstwy organicznej), usunięcie dolnej warstwy murawy istniejącego boiska znajdującej się bezpośrednio pod warstwą organiczną, roboty ziemne polegające na niwelacji terenu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy murawy ( niwelacja podłoża ma na celu nadanie mu odpowiednich rzędnych i spadków), wykopy pod konstrukcję murawy z profilowaniem podłoża, wykopy związane z budową drenażu, wykonanie drenażu. b)roboty budowlane: odtworzenie istniejących elementów drenażu murawy boiska ( niedrożnych lub uszkodzonych mechanicznie), odtworzenie warstwy filtracyjnej (dolnej) z kruszywa naturalnego, odtworzenie warstwy organicznej murawy boiska, budowa ogrodzenia wokół remontowanej murawy boiska z siatki stalowej na słupkach z rur stalowych, ustawienie 8 sztuk ławek dla widzów, roboty wykończeniowe i porządkowe. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a/ dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji 5.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny robót , gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6.Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. 7.W trakcie realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia należy zabezpieczyć obiekt przed zniszczeniami wynikającymi z prowadzonych robót budowlanych oraz warunków atmosferycznych, a także zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania prac jak i przy organizacji placu budowy. 8.Należy uporządkować teren po zakończeniu robót i naprawić wszelkie szkody powstałe wyniku realizacji zadania. 9.Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanego od Inwestora przedmiaru z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 11.Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 12. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, 13.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a)wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do siwz, b)projekt techniczny zał. nr 7 do siwz c)przedmiar robót zał. nr 8 do siwz Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty ziemne 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 14. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, warunkami zawartymi w siwz oraz wzorem umowy. 15. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach