Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
REGON: 00130182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa nawierzchni jezdni ul. Krasickiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odnowa trzech odcinków nawierzchni jezdni ul. Krasickiego w Olsztynie: Odcinek 1 - prawy pas jezdni zachodniej od odnowionej nawierzchni do skrzyżowania z ul. Barcza na długości ok. 125m; Odcinek 2 - prawy pas jezdni zachodniej od skrzyżowania z ul. Barcza w kierunku Jarot na długości ok. 165m; Odcinek 3 - jezdnia zachodnia przy posesji nr 6 (ul. Boenigka) na długości ok. 220m. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) frezowanie istniejących warstw bitumicznych, 2) położenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, 3) wymianę krawężników i opasek przy jezdniowych, 4) odtworzenie oznakowania poziomego, 5) odtworzenie istniejących pętli indukcyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości min. 400 000 zł (brutto) każda. Za podobne rozumie się roboty budowlane, których zakres obejmował odnowę nawierzchni bitumicznej. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: - posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400 000 zł.; - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Stanisława Mikołajczyka w Gołdapi
Dodano: 2016-07-20 - Robota budowlana - budowa murowanego budynku gospodarczego na działce nr 346/3 Obręb 07 Elbląg- Leśniczówka Dębica - zgodnie z dokumentacją projektową
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 126011N w Biedaszkach Małych, Gmina Kętrzyn.
Dodano: 2016-05-23 - Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn.Budowa sieci wodociągowej z Łabędnika do m.Sokolica,Spurgle,Gruda,Kosy zabudowa mieszkaniowa,z wyłączeniem SUW w Sokolicy i Maszewach
Dodano: 2016-05-17 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn.Kanalizacja sanitarna grawitacyjno tłoczna Sędławki Bartoszyce
Dodano: 2016-05-17 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn.Kanalizacja sanitarna grawitacyjno-tłoczna Dąbrowa Bartoszyce
Dodano: 2016-05-17 - BUDOWA SIEDZIBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. w KAMIENIU MAŁYM
Dodano: 2016-03-07 - Budowa czterech budynków socjalnych w miejscowości Borki Wielkie, gmina Biskupiec na działce gminnej nr geod. 189.
Dodano: 2016-01-22 - Zagospodarowanie terenu na zapleczu ul. Kolejowa 29-31 - kanalizacja deszczowa
Dodano: 2015-11-06 - Remont pomieszczeń w budynku nr 3/251 zlokalizowanym w Olsztynie przy ul. Saperskiej 1
Dodano: 2015-10-20