Przetargi.pl
Odnowa centrum miejscowości Kocierzew Południowy poprzez budowę i przebudowę chodników oraz utwardzenie parkingu w miejscowości Kocierzew Południowy

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 00054781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa centrum miejscowości Kocierzew Południowy poprzez budowę i przebudowę chodników oraz utwardzenie parkingu w miejscowości Kocierzew Południowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz przebudowa chodników oraz utwardzenie kostką betonową istniejącego parkingu w miejscowości Kocierzew Południowy. Zakres robót (zgodnie z dokumentacja projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót): 1) roboty przygotowawcze, 2) odwodnienie, 3) krawężniki i obrzeża, 4) chodniki, 5) zjazdy, 6) wjazd do boiska, 7) parking W sumie zakres robót przewidziany do wykonania obejmuje: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne: - wykopy i przekopy - 124,31 m2, - koryta gł. 10 cm - 84,0 m2, - koryta gł. 30 cm. - 256,61 m2, - wykonanie warstw podsypkowych gr. 5 cm - 84 m2, - wykonanie warstwy odsączających gr. 10 cm - 878,16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 1029,36 m2, - ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie beton. - 635,60 mb, - ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej - 273,50 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm - 810,03 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 1388,46 m2, - udrożnienie istniejącego odwodnienia - 30 mb, - roboty wykończeniowe - plantowanie poboczy i skarp - 199,00 m2. Roboty objęte przedmiotem zamówienia musza być zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i jakościowymi oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składani ofert, to jest do dnia 29.01.2010 r. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu nr 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030. Terminem wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego do godz. 1000 w dniu 29.01.2010 r. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - musi mieć zatrudnione minimum dwie osoby na umowę o pracę, ze stażem pracy u Wykonawcy minimum 1 rok. - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający uzna w przypadku, gdy na podstawie złożonych dokumentów, wskazanych w pkt IX ppkt 15, 2, 5-9, 12 Wykonawca przedstawi iż, ma uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w specjalności drogowej, - za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 5 lat wykonanie minimum 1 roboty budowlanej w takim samym zakresie oraz wartości zbliżonej do niniejszego zamówienie, - spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt 11 i 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, tj. minimum jedna osoba kierująca robotami budowlanymi musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, co najmniej w ograniczonym zakresie. Ponadto każda z tych osób musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi mieć zatrudnione minimum 3 osoby na umowę o pracę, ze stażem pracy u Wykonawcy minimum 1 rok. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która z ww. osób będzie nadzorować proces budowlany w świetle ustawy Prawo budowlane (kierownik budowy). Wykonawca musi mieć zatrudnione minimum 3 osoby na umowę o pracę ze stażem pracy u Wykonawcy minimum 1 rok. - spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt 13 i 14, przy czym Wykonawca musi wykazać posiadanie zdolności kredytowej w kwocie odpowiadającej minimum wartości zamówienia brutto oraz przedstawić polisę ubezpieczenia OC o wartości minimum 500.000 zł.. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt 1, - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca jest zobowiązany wskazać odpowiednia, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez złożenie stosownego oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). 7. Ocena sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców żądanych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz, 3) kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 4) dowód wniesienia wadium, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt VI.2 niniejszej specyfikacji, 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Wykonawca musi wskazać wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze i podobnej wartości co przedmiot niniejszego zamówienia, 11) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; Wykonawca musi mieć zatrudnione minimum 3 osoby na umowę o pracę, ze stażem pracy u Wykonawcy minimum 1 rok, 12) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 13) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości odpowiadającej minimum wartości brutto przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia o wartości minimum 500.000 zł. 15) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, 7, 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym powyższym pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych powyżej. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 5, 8 i 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach