Urząd Miasta w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134486311
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Jaśle
Rynek 12
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134486311
REGON: 00052466000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odnawialne źródła energii na terenie Miasta Jasła – wykonanie instalacji fotowoltaicznych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Miasta Jasła w ramach projektu pn. „Odnawialne źródła energii na terenie Miasta Jasła”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa III Czysta energia, działanie 3.1 Rozwój OZE. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy obiektów: a) Część 1 – Jasielski Dom Kultury przy ul. Kołłątaja 1 w Jaśle, b) Część 2 – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. Szkolnej 25 w Jaśle, c) Część 3 – Przedszkole Miejskie nr 11 przy ul. Sikorskiego 10 w Jaśle, d) Część 4 – Szkoła Podstawowa nr 4 (budynek B) przy ul. Kopernika 8 w Jaśle, e) Część 5 - Przedszkole Miejskie nr 13 przy ul. Mickiewicza 108 w Jaśle (Zespół Szkół Miejskich Nr 2 w Jaśle). Lokalizacja : Miasto Jasło 3. Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem określonym w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ). 4. Dodatkowe uwagi: a) Montaż konstrukcji wsporczej ogniw fotowoltaicznych, masztów antenowych oraz przewodów instalacyjnych należy wykonać bez ingerencji w warstwy izolacyjne i konstrukcyjne dachów. Przewody instalacyjne montować z wykorzystaniem istniejących otworów. Wykonane konstrukcje wsporcze na dachach muszą zapewniać swobodny odpływ wód opadowych z powierzchni dachów. b) Należy uwzględnić system zdalnego monitorowania on-line pracy falowników ( np. produkcja energii elektrycznej, zużycie, koszty) lub kompatybilnego z obecnym systemem monitorowania posiadanym przez UM Jasło. 5. Równoważność: a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej. b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. do W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca zgodnie z VII.1 ust.12 SIWZ przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp. c) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu. 7. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami. 8. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę energii cieplnej do budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie oraz budynku Bazy transportowej w Krośnie przy ul. Sikorskiego 17 w okresie od 1 sierpnia 2024 r. do 31 lipca 2027 r
Dodano: 2024-07-10 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Leżajsk Jednostek Organizacyjnych Gminy Leżajsk oraz klubów sportowych na potrzeby eksploatacji budynków lokali obiektów użytkowych zasilania oświetlenia drogowego
Dodano: 2024-01-26 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne”.
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, na rok 2024 r., postępowanie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-12-05 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla Gminy Adamówka.
Dodano: 2023-11-23 - Dotyczy: sprzedaży ciepła i świadczenie usług przesyłowych dla potrzeb obiektu Sądu Rejonowego w Sanoku.
Dodano: 2023-11-11 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne”.
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej
Dodano: 2023-05-09 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne
Dodano: 2023-03-01 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PODKARPACKIEGO ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE I JEDNOSTKACH TERENOWYCH W LATACH 2023R.– 2025R. – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-02-22