Przetargi.pl
Odbudowa zbiornika wodnego BERNATKA zlokalizowanego na rzece Bernatka w km 2 +350 w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna
    ul. Sikorskiego 18 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa zbiornika wodnego BERNATKA zlokalizowanego na rzece Bernatka w km 2 +350 w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, wybudowanie i nadzór autorski nad zadaniem Odbudowa zbiornika wodnego BERNATKA zlokalizowanego na rzece Bernatka w km 2 +350 Inwestycja będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadanie obejmujeFazę projektową - opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno - Użytkowego sporządzenie projektów wykonawczych przedmiarów i kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, Fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych Po wykonaniu robót wykonanie okresowej (pięcioletniej) kontroli stanu technicznego obiektu Orientacyjny zakres robót budowlanych: Na rzece Bernatka rozebrać zniszczoną zastawkę służącą do ujęcia wody dla zbiornika Bernatka i wykonać nową budowlę pozwalającą na ujęcie wody w ilości niezbędnej do utrzymania zbiornika; wody powodziowe winny przepływać korytem rzeki do dolnego stanowiska. Wylot łotoka (koryto z prefabrykowanych elementów żelbetowych) do zbiornika odbudować w formie niecki wypadowej zapewniającej niszczenie energii wody powstającej na skutek różnicy poziomów wody pomiędzy łotokiem a zbiornikiem.Jaz piętrzący wodę w zbiorniku odbudować dolne stanowisko w formie niecki wypadowej od niszczenia energii wody, wyposażyć w zamknięcie zasuwowe z wyciągiem mechanicznym. Istniejące zamknięcie szandorowe spełniać będzie funkcję zamknięcia remontowego. Kolektor burzowy ?1200 mm - odbudować wylot w formie niecki wypadowej obejmującej również spływ wód z lokalnej drogi dojazdowej do jazu. Uzupełnić i ubezpieczyć nasyp grobli czołowej od strony odpowietrznej zniszczonej przez wody w czasie powodzi. W czaszy zbiornika usunąć piasek i namuły naniesione przez wody powodziowe z powierzchni całego zbiornika.Rozebrać zniszczony beton na stożkach wlotowych do jazu i ubezpieczyć skarpę odwodną grobli od jazu do przelewu stokowego. Odtworzyć plażę z piasku. inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Odbudowa zbiornika wodnego BERNATKA zlokalizowanego na rzece Bernatka w km 2+350 w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez pracowników Urzędu Miasta w Skarżysku - Kamiennej . Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. Dodatkowe warunki - do obowiązków Wykonawcy należy Przed rozpoczęciem prac projektowych zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego.Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno-prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych oraz realizację zadania. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych. Wykonanie projektu wykonawczego w sposób zgodny z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 Nr 243, poz.1623), przedstawiającego szczegółowe usytuowanie wszystkich urządzeń i elementów robót, ich parametry wymiarowe i techniczne, szczegółową specyfikację (ilościową i jakościowa) urządzeń i materiałów), Prace projektowe objęte umową zostaną wykonane przez osoby posiadające uprawnienia do projektowania w zakresie objętym umową, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Rozwiązania projektowe winny być uzgodnione na etapie projektowania z Zamawiającym i właściwymi podmiotami. Kompletny projekt wykonawczy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, zapewnić, w bezpieczny sposób, ciągłość ruchu drogowego na wszystkich drogach, chodnikach i parkingach zlokalizowanych wokół terenu przeznaczonego pod budowę, przebudowę lub przecinanych przez niego podczas prowadzenia robót oraz uzyskać wszystkie niezbędne do tego celu uzgodnienia i pozwolenia, zapewnić dostęp do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany planem bioz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r., (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.). Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu na 5 dni przed terminem odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wytyczenie geodezyjne nowych obiektów i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót. Współpraca ze służbami Zamawiającego. Koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647? Kodeksu Cywilnego. Prowadzenie Dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów. Zgłaszanie obiektów i robót do odbioru. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. Zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. Utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac. Likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, nie później niż 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego. Materiały posiadane przez Zamawiającego PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 20.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr : 11 8520 0007 2002 0018 8883 0008 z dopiskiem Wadium przetarg na zadanie pn. : Odbudowa zbiornika wodnego BERNATKA zlokalizowanego na rzece Bernatka w km 2+350 w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Zgodnie z Art. 46. 1. (Pzp) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach