Przetargi.pl
Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3340105 wew. 209, 309 , fax. 041 3340105 wew. 409
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
    ul. Witosa 86 86
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3340105 wew. 209, 309, fax. 041 3340105 wew. 409
    REGON: 00368886031300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów, gm. Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, zgodnie z opracowaną przez Biuro Inżynierii Wodnej i Ochrony Środowiska MI GAJDA, ul. Wałowa 19, 80-858 Gdańsk, dokumentacja projektową obejmującą: - Projekt budowlano- wykonawczy zawierający: a) Część opisową, b) Część graficzną, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny). Dokładny przedmiar ustalić w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie. Ww dokumentacja techniczna stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ) Przewidziane zamówieniem prace polegać będą na: - wymianie zasuw zamknięcia głównego jazu i wykonanie zamknięć remontowych na jazie, - remoncie murowanego kanału odprowadzającego, - wymianie uszczelnień zamknięć remontowych i segmentowych upustu dennego, - remoncie uszkodzonych fragmentów skarpy niecki wypadowej, - pogłębieniu zakolmatowanego piezometru PII o około 3 m, - uszczelnieniu wylotów z drenażu zapory do niecki wypadowej. Na czas realizacji robót należy obniżyć poziom wody w zbiorniku w taki sposób, aby nie dopuścić do powstania szkód osób trzecich. Po zakończeniu prac i robót budowlanych na obiekcie, grodzie należy rozebrać i przywrócić piętrzenie w zbiorniku. Po wykonanym remoncie zbiornik Rejów musi zostać ponownie napełniony. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: - Urządzenie zaplecza budowy, - Zabezpieczenie robót pod względem BHP, - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy, - Zamieszczenie w miejscu realizacji projektu tablicy informacyjno-pamiątkowej o finansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji oraz 36 miesięcy rękojmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) określone szczegółowo w pkt.2 oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z: - art. 22 ust. 1 pt. 1 - 3 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał). - art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał). W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę (konsorcjum) Wykonawcy składają jedno przedmiotowe oświadczenie z mocy art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3. Oświadczenie to podpisują wszyscy przedstawiciele wchodzący w skład konsorcjum albo pełnomocnik (lider) jeżeli jest upoważniony do złożenia takiego oświadczenia woli (na mocy udzielonego pełnomocnictwa lub umowy konsorcjum, załączonych do oferty). Oświadczenie z mocy art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Sporządza odrębnie( podpisuje) każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie posiadania: 2.1. Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (02.10.2004r. do 01.10.2009r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, modernizacji lub remoncie budowli hydrotechnicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. 2.2. Potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia do zakresu robót melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia, które są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na potwierdzenie spełniania warunków należy dołączyć dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) a mianowicie: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, iż jest więcej niż jeden przedsiębiorca ( wspólnik) należy do tego dokumentu załączyć kserokopie umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 3.1 składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 3.3. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, pochodzenia osoby w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt 3.2 stosuje się odpowiednio. 3.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2 lub 3.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. W odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 3.2 i 3.3 dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Dla potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa w pkt. 2 Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 4.1. Wykaz zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat (02.10.2004r. do 01.10.2009r.) zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Treść zawarta w wykazie winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.1. (we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru oferty). 4.2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj. kierownika budowy wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby te posiada stosowne uprawnienia budowlane, są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru oferty). Treść dokumentów musi spełniać wymagania określone w pkt. 2.2. 4.3. W przypadku gdy w powyższym wykazie Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania tej osoby. 5. W przypadku zastosowania równoważnych materiałów i urządzeń Wykonawca załącza do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacja techniczną. Brak wykazu nie skutkuje odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem pkt. 4 rozdz. I SIWZ. 6. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia w zakresie robót budowlanych podwykonawcom, zobowiązany jest zamieścić w tej sprawie informację w ofercie. 8. W przypadku, gdy ofertę składa grupa Wykonawców występująca wspólnie: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (osoba fizyczna lub prawna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym przygotowania oferty i podpisania dokumentów) albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - każdy z partnerów występujących wspólnie musi złożyć wymagane ustawą oraz niniejszą specyfikacją dokument wymieniony w pkt. 3.1 oraz oświadczenie w zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 na warunkach określonych w pkt 1. - dokumenty wymieniowe w pkt 4.1 i 4.2 może dołączyć dowolny uczestnik tej umowy, tak aby warunki stawiane przez Zamawiającego spełnili łącznie wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. Uwaga: Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Wykonawcy przedłożą Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców, w której m.in. stwierdzona będzie solidarna odpowiedzialność za wypełnienie zobowiązań wynikających z umowy. 9. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z: - art. 22 ust. 1 pt. 1 - 3 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał). - art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach