Przetargi.pl
Odbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogdanów – I ETAP

Urząd Gminy Kostomłoty ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 170 283 , fax. 071 3170283 w.28
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kostomłoty
    ul. Ślężna 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 713 170 283, fax. 071 3170283 w.28
    REGON: 53385400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostomloty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogdanów – I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa świetlicy w miejscowości Bogdanów”, Bogdanów , Gmina Kostomłoty, woj. Dolnośląskie działka nr ew. 25/2, działka sąsiaduje z drogą lokalną oraz terenem zabudowanym. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m. in.: - demontaż stropów pod piwnicą, - zasypanie piwnicy, - rozbiórka części ścian zewnętrznych - wykonanie ścian zewnętrznych nośnych parteru i poddasza - wykonanie więźby dachowej - wykonanie poszycia dachu, wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, wykonanie wyłazu dachowego, montaż drabinek przeciwśniegowych i stopni kominiarskich, wykonanie kominów - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca składa, na żądanie zamawiającego, następujące dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach