Przetargi.pl
Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu: Wykonanie aranżacji wnętrz według projektu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu: Wykonanie aranżacji wnętrz według projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu: Wykonanie aranżacji wnętrz według projektu Przedmiot główny: CPV: 45.40.00.00 - 1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmioty dodatkowe: CPV: 39.15.00.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Różne meble i wyposażenie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji wnętrz w budynku Ratusza Staromiejskiego na podstawie projektu aranżacji wnętrz wykonanego przez firmę AREA PROJEKT z siedzibą w Gdańsku (80-262) przy ul. Małachowskiego 3/2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 1.1. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. Dokumentacja projektowa I. PRZEDMIAR ROBÓT: 1) Przedmiar robót NAZWA INWESTYCJI: Aranżacja wnętrz dla projektu: Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu ADRES INWESTYCJI: ul. Stary Rynek, 82-300 Elbląg BRANŻA: Aranżacja wnętrz, wyposażenie budynku PRACE: Aranżacja wnętrz, okładziny ścienne, oświetlenie, wykonanie, druk i montaż stałej ekspozycji naściennej fotografii historycznej Elbląga, Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt I. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY: 1) PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ, Opis Techniczny, DLA INWESTYCJI PN. Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu ADRES INWESTYCJI: ul. Stary Rynek, 82-300 Elbląg DZ. NR 147/7, OBR. 15 2) PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ, Część Rysunkowa, DLA INWESTYCJI PN. ODBUDOWA RATUSZA STAROMIEJSKIEGO W ELBLĄGU ADRES INWESTYCJI: ul. Stary Rynek, 82-300 Elbląg 3) Logo Ratusza Staromiejskiego B. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1) OGÓLNA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH dla projektu aranżacji wnętrz budynku Ratusza Staromiejskiego w Elblągu Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. II. ppkt 1) i 2) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymieniona w pkt B. ppkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, Logo Ratusza Staromiejskiego wymienione w pkt A. II. ppkt 3) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Zamówienie obejmuje aranżację wnętrz wybranych pomieszczeń w zakresie: a) Dodatkowych okładzin ściennych (malowanie, tapety, płyty fornirowane itp.) b) Wykładzin obiektowych w wybranych obiektach, c) Uzupełnienia istniejącego oświetlenia ekspozycyjnego (związanego z projektowaną ekspozycją stałą, ekspozycją w Sali wystawienniczej) d) Sufitów napinanych e) Identyfikacji wizualnej w obiekcie: kieszenie akrylowe z opisami poszczególnych pomieszczeń administracyjnych f) Numeracji drzwi g) Ekspozycji stałej w formie wydruków wielkoformatowych zdjęć historycznych Elbląga wraz z opisami, h) Rolet okiennych w wybranych pomieszczeniach, i) Dostawy mebli j) Dostawy monitorów LCD k) Oznakowanie mebli i sprzętu zgodnie z Obowiązkami beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Informacje na temat promocji są dostępne pod linkiem: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 2.2. Wykaz pomieszczeń objętych aranżacją: a) Kondygnacja -1: - Hall - nr pom. -1/2 - Sala wielofunkcyjna - nr pom. -1/32 b) Kondygnacja + 1 - Hall - nr pom. 1/05 - Sala wielofunkcyjna - nr pom. 1/07 - Sala wystawowa - nr pom. 1/08 - Administracja Sali wystawienniczej - nr pom. 1/25 - Biuro Informacji Turystycznej - nr pom. 1/08a - Zaplecze biura informacji turystycznej - nr pom. 1/08b - Szatnia - nr pom. 1/24 - Pokój VIP - nr pom. 1/09 c) Kondygnacja +2 - Hall - nr pom. 2/02 - Sala prób orkiestry kameralnej - nr pom 2/21 - Korytarz wzdłuż sali filharmonicznej - nr pom. 2/07 d) Kondygnacja +3 - Hall - nr pom. 3/02 e) Kondygnacja +4 - Hall - nr pom. 4/02 - Sala wielofunkcyjna - nr pom. 4/17 f) Kondygnacja +5 - Hall - nr pom. 5/02 g) Klatka schodowa przez wszystkie kondygnacje, przy hallach i salach wielofunkcyjnych 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 /1/ - Kodeksu Cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 8. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 9. Zamawiający informuje, że nadzór autorski pełnić będzie autor dokumentacji projektowej, tj. firma AREA PROJEKT z siedzibą w Gdańsku (80-262) przy ul. Małachowskiego 3/2 10. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku i montażu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym w budynku Ratusza. 12. Zamawiający wymaga, aby dostarczone w ramach zamówienia elementy wyposażenia były nowe, nieużywane wcześniej. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, są Zamawiającemu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 złotych (słownie: trzynaście tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach