Przetargi.pl
Odbudowa przepustu drogowego w km 2+621 w ciągu drogi powiatowej Nr 1095Z Ogartowo-Czarne-Sikory

Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78300 Świdwin, ul. Podmiejska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 365 23 99 , fax. 94 365 64 54
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie
    ul. Podmiejska 18
    78300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 365 23 99, fax. 94 365 64 54
    REGON: 33096520700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiatswidwinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa przepustu drogowego w km 2+621 w ciągu drogi powiatowej Nr 1095Z Ogartowo-Czarne-Sikory
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w inwestycji pod nazwą "Odbudowa przepustu drogowego w km 2+621 w ciągu drogi powiatowej Nr 1095Z Ogartowo-Czarne-Sikory" które objęte są co najmniej 36-cio miesięcznym okresem gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca robót będzie zobowiązany w pierwszej kolejności do przywrócenia przejezdności poprzez wykonanie ław fundamentowych i wbudowanie zaprojektowanej konstrukcji stalowej przepustu typu (Multi Plate), oraz wykonanie warstw zasypkowych z mieszanek kruszywa do wysokości istniejącej niwelety drogi. Następnie w zależności od warunków pogodowych wykona pozostałe roboty objęte dokumentacją techniczną, nie później jednak niż do końca maja 2018 roku. • W sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. • Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione do realizacji niniejszego zamówienia były zatrudnione u Wykonawcy lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust 3a ustawy Pzp). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy i Podwykonawców sprawdzając legalność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie, a także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości dotyczących legalności zatrudnienia. Wykonawca i Podwykonawcy każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu listy wszystkich pracowników zatrudnionych do wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca i Podwykonawcy zobowiązani są także do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nie przedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymaganej listy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 54 1240 3682 1111 0010 1663 3565 z dopiskiem "Odbudowa przepustu drogowego w km 2+621 w ciągu drogi powiatowej Nr 1095Z Ogartowo-Czarne-Sikory". W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę ujawnienia kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 -4 ustawy Pzp. 8. Utrata wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach