Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2011-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa odcinka drogi zniszczonej w trakcie powodzi 2010 ul. Ugory w Nowej Rudzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: adokumentacji projektowej, bspecyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, cprzedmiaru robót - Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiar robót, który stanowi dodatek do SIWZ służy wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. Przedmiotem zadania jest wykonanie odbudowy odcinka drogi zniszczonego podczas powodzi w 2010 roku. Zakres robót obejmuje wykonanie na odcinku 150 mb nawierzchni bitumicznej, umocnienie rowu płytami ażurowymi, remont istniejącego przepustu. Szerokość drogi 3,00 m, ulica klasy D, kategoria ruchu KR1. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00, ul. Rynek 11 pokój 210. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek do niniejszej SIWZ. Główny przedmiot: 45233223-8 Odbudowa nawierzchni drogowej Przedmiot dodatkowy: Nie dotyczy Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z miejscem robót objętych zamówieniem oraz z całą dokumentacją budowlaną. Powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres praz zwarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej, opisie technicznym i STWiOR. Uwaga: Jeżeli w dokumentacji budowlanej wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi gminnej nr 117232D, ul. Ogrodowa w m. Oleszna, działki nr 559 i nr 600, obręb Oleszna
Dodano: 2016-06-21 - Modernizacja drogi ul. Krzywa
Dodano: 2016-06-20 - Przebudowa drogi dojazdowej (dz. Nr 40) w Wiadrowie na długości od km 0+000 do km 0+320 [Intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-06-01 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE BOLKOWA 1. Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Bolkowa - działka nr ewidencyjny 178,833/10,717,835/13,719/2,720/11 i 450/5 obręb Bolków 0002
Dodano: 2016-05-11 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
Dodano: 2016-04-20 - Modernizacja drogi gminnej w m. Sokolniki, Osiedle, działka nr 69/13
Dodano: 2015-11-19 - Modernizacja dróg gminnych
Dodano: 2015-10-16 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH Przebudowa nawierzchni drogi położnej na działce nr ewid. 576 w Kaczorowie (0+000 - 0+295)
Dodano: 2015-10-09 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 500/1 w Paszowicach na długości 0,700 km o nawierzchni tłuczniowej
Dodano: 2015-09-02 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 500/1 w Paszowicach na długości 0,700 km o nawierzchni tłuczniowej
Dodano: 2015-08-06