Przetargi.pl
Odbudowa odcinka drogi zniszczonej w trakcie powodzi 2010 ul. Debry w Nowej Rudzie

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa odcinka drogi zniszczonej w trakcie powodzi 2010 ul. Debry w Nowej Rudzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: adokumentacji projektowej, bspecyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, cprzedmiaru robót - Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiar robót, który stanowi dodatek do SIWZ służy wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. Przedmiotem zadania jest odbudowa odcinka drogi zniszczonego podczas powodzi w 2010 roku. Zakres robót obejmuje wykonanie na odcinku 135 mb nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami. Szerokość drogi 3,00 m, ulica klasy D, kategoria ruchu KR1. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00, ul. Rynek 11 pokój 210. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek do niniejszej SIWZ. Główny przedmiot: 45233223-8 Odbudowa nawierzchni drogowej Przedmiot dodatkowy: Nie dotyczy Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z miejscem robót objętych zamówieniem oraz z całą dokumentacją budowlaną. Powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres praz zwarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej, opisie technicznym i STWiOR. Uwaga: Jeżeli w dokumentacji budowlanej wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um,nowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach