Przetargi.pl
Odbudowa muru oporowego na działce gminnej przy ul. Senatorskiej w Bystrzycy Kłodzkiej, dz. nr 1104/22, 1102, 1103 obręb Centrum

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa muru oporowego na działce gminnej przy ul. Senatorskiej w Bystrzycy Kłodzkiej, dz. nr 1104/22, 1102, 1103 obręb Centrum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zadania należy rozebrać istniejący mur oporowy, wykonać żelbetową podstawę i odbudować mur z kamienia. Z uwagi na znaczne różnice poziomów na poszczególnych odcinkach muru podstawę należy wykonać jako schodkową. Za murem należy wykonać warstwę odsączającą ze żwiru oraz drenaż odprowadzony do wpustu kanalizacji deszczowej znajdującego się bezpośrednio przy podstawie muru. Całość muru należy zwieńczyć czapą betonową o grubości 10 cm ze spadkiem skierowanym na zewnątrz (w kierunku ul. Senatorskiej). Zamówienie obejmuje także wykonanie chodnika przed murem o nawierzchni z kostki betonowej. Długość muru do obudowy: 20,28 m. Wysokość muru jest zróżnicowana i waha się: od 0,68 m do 2,20 m. Grubość muru: ok. 0,60 m. Ulica Senatorska jest drogą gminną. Obowiązkiem Wykonawcy robót jest załatwienie wszelkich formalności związanych z zajęciem pasa drogowego. Gmina Bystrzyca Kłodzka nie pobiera opłat za zajęcie pasa drogowego w związku z realizacją przedmiotowego zadania. Do kosztów Wykonawcy i jego obowiązków należy wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z uzgodnieniami z właściwymi służbami, a także wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Zadanie należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami wydanymi przez zarządcę drogi oraz właścicieli sieci i urządzeń wbudowanych w obszarze prowadzonej inwestycji. Teren objęty przedmiotową inwestycją znajduje się w strefie B ochrony konserwatorskiej. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym rozebranie istniejącego muru oporowego i likwidacja nieczynnej studzienki kanalizacyjnej; - roboty ziemne, - roboty betonowe, - roboty murowe, - wykonanie drenażu i obsypki muru, - roboty związane z wykonaniem przed murem chodnika o nawierzchni z kostki betonowej wraz z wpustem do kanalizacji deszczowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany dla zadania pn. Odbudowa muru oporowego na działce gminnej nr 1104/22 przy ul. Senatorskiej w Bystrzycy Kłodzkiej, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn. Odbudowa muru oporowego na działce gminnej nr 1104/22 przy ul. Senatorskiej w Bystrzycy Kłodzkiej, 3) przedmiar robót dla zadania pn. Odbudowa muru oporowego na działce gminnej nr 1104/22 przy ul. Senatorskiej w Bystrzycy Kłodzkiej. 4. Wszelkie znaki towarowe, patenty, pochodzenie czy nazwy producentów, znajdujące się w niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wymienionej w powyżej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań równoważnych w oparciu o parametry (wyroby) innych producentów pod warunkiem: - spełnienia tych samych lub co najmniej nie gorszych właściwości technicznych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych (w tym wymagań materiałowych i wytrzymałościowych), - dotrzymania przez zamienniki obowiązujących wymagań normowych, kosztowych, atestów oraz parametrów jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 1 600,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Gminy Bystrzyca Kłodzka, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka, w pok. 22, lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach