Przetargi.pl
Adaptacja poddasza w budynku zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej 52 w Bolesławcu w ramach zadania: Przywrócenie dawnej funkcji zakładu kąpielowego w zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2014-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja poddasza w budynku zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej 52 w Bolesławcu w ramach zadania: Przywrócenie dawnej funkcji zakładu kąpielowego w zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane adaptacji poddasza w budynku zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej 52 w Bolesławcu w ramach zadania: Przywrócenie dawnej funkcji zakładu kąpielowego w zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej, w szczególności polegające na: 1.1 zabudowa poddasza płytami gipsowo-kartonowymi na profilach CD 60 i wieszakach mocowanych do więźby dachowej: pokrycie dwuwarstwowe. 1.2 wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych montowanych na konstrukcji z profili CD 60 mocowanych do podłoża za pomocą uchwytów. 1.3 obudowa szybów instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych na konstrukcji nośnej C75-system o odporności ogniowej EI 60. 1.4 uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego. 1.5 wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd wraz z montażem nadproży L-19 120. 1.6 wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe 75-101. 1.7 wykonanie podłogi systemowej spełniającej warunek REI 60 - obciążenie pkt. min. 1,5 kN. 1.8 malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. 1.9 dostawa i montaż schodów w pomieszczeniu 3.06. 1.10 wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej z rur z tworzyw sztucznych. 1.11 wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wewnętrznej. 1.12 wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV. 1.13 wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń 3.01 - 3.12. 1.14 wykonanie instalacji SAP. 1.15 wykonanie instalacji elektrycznej w adaptowanych pomieszczeniach wraz z montażem gniazd wtyczkowych i opraw oświetleniowych. 1.16 Na obecnym etapie zamawiający nie dysponuje dokumentacją powykonawczą zalecane jest, aby wykonawcy przystępujący do złożenia oferty dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z ostatecznym zakresem prac. 1.17 Zamawiający informuje, że na obecnym etapie realizacji robót budowlanych brak jest możliwości wyznaczenia bezpośredniego dostępu do terenu poddaszy, w związku z powyższym wykonawca będzie zmuszony korzystać z terenu budowy należącego do obecnego wykonawcy - firmy SKANSKA. Uzgodnienie zasad korzystania z terenu budowy należącego do obecnego wykonawcy znajduje się po stronie potencjalnego wykonawcy. Potencjalni wykonawcy korzystający z terenu budowy zobowiązani są również do spełnienia wszystkich standardów i wymagań BHP, które obecnie obowiązują na budowie. 1.18 Do obowiązków wykonawcy należy sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót, a następnie uzgodnienie go z obecnym wykonawcą. Potencjalny wykonawca musi w taki sposób zaplanować terminy prowadzenia prac aby nie wstrzymywać i opóźniać prowadzenia robót przez obecnego wykonawcę. 1.19 Wykonawca będzie musiał przejąć gwarancje na wszystkie naruszone w trakcie prowadzenia robót elementy i instalacje 1.20 Wszelkie próby szczelności, badania i regulacje instalacji należy wykonać dla całych instalacji. 1.21 Wykonawca we własnym zakresie zaprojektuje i wykona wentylację grawitacyjną pomieszczeń od 3.13 do 3.23 i od 3.01 do 3.12 - zaproponowane rozwiązania należy uzgodnić z projektantem w trybie nadzoru autorskiego. Koszty nadzoru autorskiego pokrywa wykonawca. 2. Szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia, zawierającej: - dokumentację fotograficzną, - dokumentację projektową - wykonawczą, -przedmiary robót (4 szt.). 2.1 Dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do specyfikacji (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 7 200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych i zero groszy). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; - kwotę gwarancji; - termin ważności gwarancji; - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2.6.1 Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na otwarcie ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 4.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w przypadku wystąpienia, 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 8. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 9. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania robót budowlanych (ilość dni) - procent
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=87863
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach