Przetargi.pl
Odbudowa mostu przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa mostu przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia: Odbudowa mostu przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową . 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlanych wyszczególnionymi w punkcie 7.1. oraz wzorem umowy stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje odbudowę mostu przy ul. Piastów w Piechowicach na cieku bez nazwy na wysokości budynku nr 36 wraz z odbudową zabudowy brzegowej pomiędzy budynkami nr 34 i 36, uszkodzoną w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 roku. 3.1. Dla mostu przy bud. nr 36. Przedmiotowy most o konstrukcji kamiennej (sklepienie łukowe) stanowi obiekt o znacznym stopniu uszkodzeń spowodowanych przez agresywną wodą, która podmyła fundamenty mostu oraz wypłukała spoiny, ponadto występują znaczne ubytki kamieni w sklepieniu. Należy wykonać następujący zakres prac: 1).Rozbiórka konstrukcji kamiennych (przęsło i fundamenty) – ok. 10,0 m3 2). Wykonanie nowych fundamentów mostu w formie żelbetowej płyty betonowej grub. 30 cm na warstwie betonu wyrównawczego grub.15,0 cm 3). Zamontowanie elementów prefabrykowanych o wym. 2,0 x 1,5x1 m L=3,0 m tworzących most w formie prefabrykowanego, żelbetowego przepustu skrzynkowego o długości całkowitej 2,40 m i szerokości całkowitej przęsła 3,60 m wraz z zespalającą monolityczną, żelbetową płytą pomostową grub.20,0 cm 4). Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej na zimno elementów betonowych 5). Zamontowanie stalowych balustrad mostowych dług. 2 x 2,76 m 6). Wykonanie umocnienia dna potoku w obrębie mostu tj. na dług. 3,0 m poniżej mostu i 2,7 powyżej mostu za pomocą kamienia grub.20,0 cm wtopionego w beton o grub. 20,0 cm wraz ze spoinowaniem. Zakończenie umocnienia wykonać za pomocą gurtu, poniżej którego należy wykonać narzut z kamienia ciężkiego na dług. 2,0 m 7). Wykonanie stabilizacji gruntu cementem na pow. ok. 16,0 m2 8). Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na dojazdach do mostu (warstwa dolna 30,0 cm tłucznia, warstwa górna 8,0 cm) na powierzchni ok. 32,0 m2 3.2.Dla zabudowy brzegowej Z uwagi na znaczny stopień zdegradowania istniejącej zabudowy brzegowej na przedmiotowym odcinku należy dokonać całkowitej rozbiórki konstrukcji kamiennych – ok. 90,4 m3 a następnie: 1). Wykonać fundamenty betonowe murów regulacyjnych ok. 62,9 m3 na warstwie wyrównawczej ok. 19,6 m3 2). Wykonać zbrojenie murów oporowych na dług. ok.14,10 m (ok.164,0 kg stali)- dotyczy tylko murów wzmocnionych 3). Wykonać elementy betonowe murów oporowych łącznie ok. 67,0 m3 4). Wykonać izolacje przeciwwilgociową, bitumiczną, pionową na zimno (warstwa gruntująca ok.211,4 m2) oraz dodatkowo dwie warstwy nawierzchniowe 5). Wykonać okładziny murów regulacyjnych z kamienia (formak) o grub. 20,0 cm ok. 33,5 m3 wraz ze spoinowaniem ok. 167,4 m2 6). Zamontować rurki drenarskie w ścianach oporowych PE100 o wym. 75x4,5 mm – szt.29 7). Wykonać obsypkę murów tłuczniem – ok.42,7 m3 wraz z założeniem geowłókniny zabezpieczającej obsypke drenarską 8).Zamontować balustrady stalowe typu B na murach oporowych o dług. łącznie 26,6 m 9). Profilowanie dna potoku do projektowanych rzędnych – na pow. ok. 102,0 m2 10). Wykonać betonowo-kamienne umocnienie dna zabudowy regulacyjnej grub. 40 cm ze spadkiem podłużnym 2,0 % o pow.21,5 m2 wraz z wykonaniem dwóch grup progów betonowych ( każda o dług. 4,0 m i o pow. 2 x 7.2 =14.4 m2) z okładziną kamienną, posiadające po dwa progi o wysokości 25,0 cm zakończone gurtem 11). Wykonać narzut kamienny luzem – ok. 8,1 m3 12). Wykonać wykucie luźnych spoin i spoinowanie istniejących murów oporowych w sąsiedztwie i na długości budynku nr 34 na powierzchni ok. 67,0 m2 13). Wykonać podbicie fundamentów istniejących murów oporowych betonem (w sąsiedztwie i na długości budynku nr 34) – ok. 18,8 m3 3.3. Dla mostu przy budynku nr 34 Na moście przy budynku nr 34 należy wykonać balustradę o dług. 2x3,0 m – łącznie 6,0 m, typ A zgodnie z dokumentacją projektową. 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Wykonawca winien mieć na uwadze, że okres (czas) trwania gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o których mowa w SIWZ w Rozdziale XIII. Oferując minimalny 36 miesięczny czas trwania gwarancji jakości i rękojmi otrzyma 0,00 punktów, natomiast oferując czas trwania gwarancji 60 miesięcy i dłużej otrzyma maksymalnie 20 punktów. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy i krótszy niż 60 miesięcy otrzyma w tym kryterium ilość punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w punkcie 2 podpunkt 2.2 litera c) Rozdziału XIII SIWZ. UWAGA: jeżeli Wykonawca w swojej ofercie nie określi żadnego okresu gwarancji Zamawiają- cy uzna, że Wykonawca deklaruje minimalny wymagany okres gwarancji to znaczy 36 miesię- cy. 5. Termin wykonania zamówienia. 1) Termin rozpoczęcia robót budowlanych – niezwłocznie po przekazaniu placu budowy, jednak nie później niż w ciągu 2 dni od daty przekazania placu budowy. 2) Termin przekazania placu budowy – Zamawiający przekaże plac budowy niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak nie później niż w ciągu 2 dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy włącznie z sobotą, od daty podpisania umowy. 3) Termin zakończenia zakresu rzeczowego: nie później niż w ciągu 80 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Za dochowanie terminu realizacji uważa się datę pisemnego zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 4) Termin zakończenia zadania będącego przedmiotem umowy tj. złożenia we właściwym Organie nadzoru budowlanego wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie -i nie później niż w ciągu 90 dni, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Za datę dochowania terminu zakończenia zadania uważa się datę przyjęcia bez uwag, przez właściwy Organ nadzoru budowlanego wniosku o pozwolenie na użytkowanie. Wniosek ten składa Wykonawca, działający w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego pełnomocnictwa. 6. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 6.1. Załącznik nr 7 – WYKAZ DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN.: Odbudowa mostu przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową: a) Projekt Budowlany pn. Odbudowa mostów przy ul. Piastów w Piechowicach na potoku Piastówka na wysokości budynku nr 23 oraz na cieku bez nazwy na wysokości budynków nr 34 i 36 wraz z odbudową zabudowy brzegowej pomiędzy budynkami nr 34 i 36 w zakresie odbudowy mostu na cieku bez nazwy przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową pomiędzy budynkami nr 34 i nr 36 i balustradą na moście przy budynku nr 34. b) Projekt Wykonawczy pn.: Odbudowa mostów przy ul. Piastów w Piechowicach na cieku bez nazwy na wysokości budynków nr 34 i 36 wraz z odbudową zabudowy brzegowej pomiędzy budynkami nr 34 i 36 w zakresie odbudowy mostu na cieku bez nazwy przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową pomiędzy budynkami nr 34 i nr 36 i balustradą na moście przy budynku nr 34. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn.: Odbudowa mostów przy ul. Piastów w Piechowicach na potoku Piastówka na wysokości budynku nr 23 oraz na cieku bez nazwy na wysokości budynków nr 34 i 36 wraz z odbudową zabudowy brzegowej pomiędzy budynkami nr 34 i 36 w zakresie odbudowy mostu na cieku bez nazwy przy ul.Piastów w Piechowicach na wysokości budynku nr 36 wraz z zabudową brzegową pomiędzy budynkami nr 34 i nr 36 i balustradą na moście przy budynku nr 34. e) Decyzja nr 428/2016 z dnia 31.08.2016 r. znak: ABP.6740.01.369.2016.EP/PI/7351/61/09 wydana przez Starostę Jeleniogórskiego ul. J.Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, zatwierdzająca Projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego pn. Odbudowa mostów na potoku Piastówka oraz cieku bez nazwy wraz z odbudową zabudowy brzegowej, 6.2. Załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy. Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, w tym wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: a) zapewni we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem i korzystaniem z ww. mediów wykonawca robót budowlanych uwzględni w cenie oferty, b) wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, c) skompletowanie dokumentów wymaganych do sporządzenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z jego sporządzeniem i złożenie go w imieniu Zamawiającego, w oparciu o stosowne pełnomocnictwo do tej czynności, we właściwym Organie tj. Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla powiatu jeleniogórskiego, 58-506 Jelenia Góra, ul. Wiejska 29, d) zapewni obsługę geodezyjną, w ramach której, w szczególności zapewni wytyczone granic nieruchomości działek przyległych, tj. działek oznaczonych jako 362, 364, 366/2, 365, 370 w miejscach przyległych do oznaczonej działki jako 303, 382 (tj. działek objętych przedmiotem zamówienia). e) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy personel do wykonania zamówienia, w szczególności: - co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ w Rozdziale IV, punkt 1.1, podpunkt 3.2), Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień kierownika budowy oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa f) Zwycięski Wykonawca tj. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł Do ww. dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, że na dzień podpisania Umowy wobec Wykonawcy nie toczy się lub nie zostało wszczęte postępowanie dotyczące roszczeń finansowych z przedłożonej polisy, a suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 400.000,00 zł. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj : pracownicy fizyczni tj. wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych, robót związanych z odbudową mostu, odbudową zabudowy brzegowej, wykonanie nawierzchni tłuczniowej na dojazdach do mostu. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). UWAGA: wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi transportowe, geodezyjne, kierownika budowy, kierowników robot tzn. osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, biorących udział w realizacji zamówienia z informacją jednoznacznie wskazującą osobę pracownika, zakres wykonywanych przez niego czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz okresu obowiązywania umowy. 7.3 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji listy, o której mowa w punkcie 8.2. i niezwłocznego jej przedłożenia Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający się stawia konkretnego warunku w tym zakresie, ponieważ działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, kiedy Wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie Podmiotu udostępniającego, z którego musi wynikać:. - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach