Przetargi.pl
Odbudowa jazu przy zalewie Czerwona Woda ul. Rzeczki Górne - powódź 2010r. - inspektor nadzoru inwestorskiego

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa jazu przy zalewie Czerwona Woda ul. Rzeczki Górne - powódź 2010r. - inspektor nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Odbudowa jazu przy zalewie Czerwona Woda ul. Rzeczki Górne - powódź 2010r. 2. Roboty budowlane, objęte nadzorem inwestorskim, polegać będą na wykonaniu odbudowy jazu zlokalizowanego na rzece Czerwona Woda przy ul. Rzeczki Górne w km 2+300 w granicach działki 38/2 Obr. XII AM-1 będącej własnością Gminy Miejskiej Zgorzelec. 3. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) Wycinkę drzew - 15 szt., 2) Roboty rozbiórkowe istniejącego jazu, 3) Wykopy - rozbiórka wału przy prawym przyczółku jazu, 4) Wykopy - likwidacja odsypiska na dolnym stanowisku jazu, 5) Odtworzenie wału przy lewym przyczółku jazu, 6) Przygotowanie i montaż zbrojenia, 7) Wykonanie jazu, 8) Wykonanie konstrukcji murów, 9) Wykonanie okładziny kamiennej, 10) Dostawę i montaż kładki z konstrukcji stalowej, 11) Wykonanie obarierowania, 12) Wykonanie poszuru, 13) Wykonanie ścianki szczelnej, 14) Roboty rekultywacyjne i porządkowe. 4. Obmiary robót przewidzianych do wykonania są jedynie wartościami poglądowymi. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy a także prawidłowego sporządzenia oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 5. Szczegółowy opis robót, dla zadania objętego nadzorem inwestorskim, został zawarty w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: Projekt Budowlano-Wykonawczy, rozdziały Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymienione w przedmiarze robót, przedmiar robót (załączony w celach poglądowych) - opracowane przez Biuro Projektowe ALLBUD S. C., ul. Lubańska 3, 59-975 Sulików - Odbudowa Jazu przy Zalewie Czerwona Woda ul. Rzeczki Górne - powódź 2010r. - stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ jako jej integralna część. 6. Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 7. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie: 1) Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego placu budowy, dziennika budowy oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku budowy, 3) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 4) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) Obecność Inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 7) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 8) Monitorowanie postępu prac, 9) Upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 11) Zapewnienie aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 12) Zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 13) Kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 14) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) Sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 16) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 17) Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 18) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacja projektową, normami i specyfikacją techniczną, 19) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) Przygotowywanie dla Zamawiającego końcowego sprawozdania z realizacji robót i przekazanie go Zamawiającemu na pięć dni przed planowanym terminem zakończenia robót budowlanych, lecz nie później niż w dniu odbioru końcowego, 21) Organizowanie minimum raz w tygodniu rad budowy dotyczących postępu robót, z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 22) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 23) Weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 24) Weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 25) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, 26) Sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 27) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 28) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach