Przetargi.pl
ODBUDOWA I REMONT DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH PODCZAS NAWAŁNICY ORAZ WYWOZU DREWNA

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA I REMONT DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH PODCZAS NAWAŁNICY ORAZ WYWOZU DREWNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w trakcie ubiegłorocznej nawałnicy oraz związanych z nią trwających, intensywnych wywozów drewna z terenów leśnych, z podziałem na 4 części: CZĘŚĆ 1. Odbudowa drogi gminnej nr 195011G Dunajki - skrzyżowanie z drogą powiatową Dziemiany - Trzebuń - Sominy nr 1780G na odcinku 2000 m Zakres robót dla 1 części zamierzenia budowlanego obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, wykopy, koryto pod konstrukcję nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża), - wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - wykonanie poboczy z gruntu rodzimego CZĘŚĆ 2. Odbudowa drogi gminnej nr 195013G Dywan - w kierunku Śluza na odcinku 650 m. Zakres robót dla 2 części zamierzenia budowlanego obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, wykopy, koryto pod konstrukcję nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża), - wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - wykonanie poboczy z gruntu rodzimego CZĘŚĆ 3. Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Dziemiany na terenie Leśnictwa Przerębska Huta, Żelewiec, Wiele, Zarośle, Głuchy Bór, Dywan, Trawice uszkodzonych podczas wywozu drewna. Zakres robót dla 3 części zamierzenia budowlanego obejmuje remont dróg gminnych na terenie gminy Dziemiany, których nawierzchnia uległa zniszczeniu na skutek wywózki drewna pozyskanego w wyniku sierpniowej nawałnicy z lasów państwowych w granicach Nadleśnictwa Lipusz. Realizacja zamówienia polegać będzie na bieżąco, poprzez wskazanie drogi lub jej odcinka, na którym konieczne jest wykonanie remontu. W zleceniu wykonania remontu zostanie wskazane długość drogi/odcinka oraz metoda przywrócenia nawierzchni (równanie, albo wykonanie nawierzchni z tłucznia, albo ułożenie płyt drogowych) do ponownej eksploatacji. Maksymalne wykorzystanie ilościowe poszczególnych metod remontu podane jest poniżej. Remont nawierzchni wskazanych dróg został podzielony na następujące zadania: 1) Remont dróg gruntowych – równanie wskazanych odcinków dróg - 58 km 2) Remont dróg gruntowych – wykonanie nawierzchni z tłucznia łamanego – 2 600 m2 3) Remont dróg gruntowych – ułożenie płyt drogowych 1012,5 m2 CZĘŚĆ 4. Odbudowa drogi gminnej Gminy Dziemiany nr 195018G Dywan - Dziemiany na długości 1750 m. Zakres robót dla 4 części zamierzenia budowlanego obejmuje: -roboty rozbiórkowe i towarzyszące -wykonanie warstwy wyrównawczej i profilującej z betonu asfaltowego -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego -wykonanie poboczy z kruszywa łamanego -roboty wykończeniowe II. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót. III. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).:  Współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy;  Kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych;  Wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. 1. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3. Nie przedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopi umów o pracę o których mowa w ust. III. 1. zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. III. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. III.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną X. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. XI. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące na jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów i urządzeń od daty odbioru końcowego robót. Uwaga: Minimalny okres gwarancji nie dotyczy usługi równania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości : a) dla części 1 zamówienia: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych), b) dla części 2 zamówienia: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), c) dla części 3 zamówienia: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). d) dla części 4 zamówienia: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach