17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-240 Gdańsk, M. Konopnickiej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 21 34 03 , fax. 261 21 34 04
- Data zamieszczenia: 2018-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
M. Konopnickiej 13
80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 261 21 34 03, fax. 261 21 34 04
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Zakup wyposażenia kwaterunkowego i sprzętu ppoż w ramach zadania 54403 - Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE .” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego, obejmujący dostawę i wniesienie do budynku Domek Pilota na lotnisku w Siemirowicach, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przestawionej w dokumentacji projektowej w ramach zadania 54403 – „Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE.” Zadanie zostało podzielone na następujące części: I część zamówienia – zakup sprzętu AGD; II część zamówienia – zakup sprzętu kwaterunkowego sanitarnego; III część zamówienia – zabezpieczenia okien ( rolety, żaluzje). Wykonawca/Dostawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/3/2020 Dostawa sprzętu AGD ujętego w 5 pakietach
Dodano: 2020-01-09 - ZP/138/2019 Dostawa sprzętu AGD ujętego w 13 pakietach
Dodano: 2019-11-22 - Zakup wyposażenia kuchni Przedszkola „Bajka” w Jezierzycach Oddział w Siemianicach
Dodano: 2019-04-01 - „ Zakup wyposażenia kwaterunkowego i sprzętu ppoż w ramach zadania 54403 - Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE .”
Dodano: 2018-09-25 - Dostawa sprzętu AGD w VIII częściach dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2018-06-27 - DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WG CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: DOSTAWA ZAMRAŻARKI DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ II: DOSTAWA CZAJNIKÓW (4SZT.) DLA KATEDRY ZOOLOGII BEZKRĘGOWCÓW I PARAZYTOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ III: DOSTAWA CZAJNIKA I MIKROFALÓWKI DLA WYDZIAŁU OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IV: DOSTAWA CZAJNIKÓW (3 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ V: DOSTAWA CZAJNIKÓW (12 SZT.) DLA ADMINISTRACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO I HISTORYCZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA ADMINISTRACJI BUDYNKU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO CZĘŚĆ VII: DOSTAWA CZAJNIKÓW (10 SZT.) DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VIII: DOSTAWA KUCHENEK (5 SZT,) DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 1 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IX: DOSTAWA KUCHENEK (3 SZT.), ODKURZACZA I PRALKI DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 2 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ X: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ XI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (5 SZT.) DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
Dodano: 2018-03-20 - Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”.
Dodano: 2018-01-17