Przetargi.pl
Odbudowa fosy wokół ruin zamku w m. Besiekiery

Gmina Grabów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-150 Grabów, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2734121 , fax. 063 2734373
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
    ul. 1 Maja 21 21
    99-150 Grabów, woj. łódzkie
    tel. 063 2734121, fax. 063 2734373
    REGON: 31101911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grbow.com.pl lub www grabow.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa fosy wokół ruin zamku w m. Besiekiery
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -roboty przygotowawcze i roboty ziemne -roboty umocnieniowe i wykończeniowe -budowle -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej w koszxtorysie nakładczym wskazujacym potrzebne nakłady: materiałów,sprzetu i robocizny sporzadzonego na podstawie KNR będącym załącznikiem do SIWZ - nad pracami ziemnnymi związanymi z odbudową fosy sprawowany będzie nadzór archeologiczny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówienia publicznego . 2. wykonali roboty w okresie ostatnich 5 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie min. trzy dokumenty 3. posiadają odpowiedni kapitał dla wykonania tego zamówienia tj. środki własne, dostępność do innych źródeł finansowania lub zdolność kredytową co najmniej 500 tys. zł potwierdzone opinią banku 4. udzielą gwarancji na min. 3 lata 5. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na nie mniej niż 500 tys. zł. 6. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. spełnią pozostałe wymagania określone SIWZ. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i załączonych oświadczeniach, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. projekt umowy zaparfowany 3. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 7. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzająca odpowiednio, że oferent nie zalega z opłatami podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 9. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami w specjalności wodno-melioracyjnej 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, poprzez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, co przedmiot zamówienia należy rozumieć wybudowanie co najmniej trzech fos stwów i innych zbiorników wodnych o podobnych parametrach 11. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartości nie mniejszą niż 500 tys. zł 13.oświadczenie o udzielenie gwarancji na min. 3 lata 14. harmonogram robót rzeczowo-finansowy w układzie miesięcznym jako projekt realizacji inwestycji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabow.com.pl lub www. grabow bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach