Gmina Olszyna ogłasza przetarg
- Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 212 368 , fax. 757 212 050
- Data zamieszczenia: 2020-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszyna
ul. Wolności 6
59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
tel. 757 212 368, fax. 757 212 050
REGON: 23082148600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa drogi w Olszynie, działka 779/10,779/11, 779/13, 785/23, 811/1. Intensywne opady deszczu 2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie drogi wewnętrznej, w granicach działek ewidencji gruntów: działka 779/10,779/11, 779/13, 785/23, 811/1 w Olszynie w ramach której przewiduje się: - odtworzenie konstrukcji drogi KR-1 o nawierzchni z kostki betonowej; -wykonanie zjazdów na posesje i drogi boczne o nawierzchni z kostki betonowej; -remont istniejącej kanalizacji deszczowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Łużycki Bank Spółdzielczy /Oddział w Olszynie Nr konta: 23 8392 0004 1300 0374 2000 0030 z dopiskiem „Odbudowa drogi w Olszynie, działka 779/10, 779/11, 779/13, 785/23, 811/1. Intensywne opady deszczu 2016.” Nr sprawy ZP.271.5.2020 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz.299). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawie w tym zakresie wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich poprzez budowę windy oraz modernizacja dojść wraz z miejscami parkingowymi – ETAP 1
Dodano: 2024-02-29 - Remonty cząstkowe dróg
Dodano: 2024-02-27 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3006D w miejscowości Grodziszcze od km 5+795 do km 6+137
Dodano: 2024-02-22 - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla zamówienia podstawowego dotyczącego: „Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach [...]
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Sokołowsku na działce 36, 13/6, 53/1,107 wraz z niezbędną infrastrukturą
Dodano: 2024-01-08