Przetargi.pl
Odbudowa drogi leśnej, remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego oraz usługa nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Koło zn.spr. S-2710-1/14

Nadleśnictwo Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, Gaj Stolarski 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2865084 , fax. 54 2865084
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Koło
    Gaj Stolarski 2 2
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2865084, fax. 54 2865084
    REGON: 91050851800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka państwowa nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi leśnej, remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego oraz usługa nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Koło zn.spr. S-2710-1/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi leśnej w Leśnictwie Bugaj i dostosowanie jej do wymagań określonych w przepisach w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów oraz remont połączony z modernizacją drogi leśnej wyznaczonej jako dojazd pożarowy nr 41 zlokalizowanej w Leśnictwie Babiak oraz usługa nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami budowlanymi. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części zwane dalej Pakietami: Pakiet nr 1: Odbudowa drogi leśnej w Leśnictwie Bugaj, Ur. Gaj, oddz. 12A, 14A, 15A, dł. 1984,71mb (w tym odcinek A od km PT 0+000,00 do km 1+580,89 dojazd pożarowy nr 40 i odcinek B od km PT 0+000,00 do km 0+403,82), (woj. Kujawsko-Pomorskie, powiat włocławski, gmina Izbica Kujawska, nr działki ew. 276/3, 276/4, 276/5, 278, 279, 238). Pakiet nr 2: Remont połączony z modernizacją drogi leśnej wyznaczonej jako dojazd pożarowy nr 41 zlokalizowany w Leśnictwie Babiak o dł 1134,72 mb (woj. Wielkopolskie, powiat kolski, gmina Babiak, nr działki ew. 5165/1, 5166/1,5166/2, 5167/1, 5167/2). Pakiet nr 3: Usługa nadzoru inwestorskiego nad odbudową drogi leśnej w Leśnictwie Bugaj, Ur. Gaj, oddz. 12A, 14A, 15A, dł. 1984,71mb (w tym odcinek A od km PT 0+000,00 do km 1+580,89 i odcinek B od km PT 0+000,00 do km 0+403,82), (woj. Kujawsko-Pomorskie, powiat włocławski, gmina Izbica Kujawska, nr działki ew. 276/3, 276/4, 276/5, 278, 279, 238) i nad remontem połączonym z modernizacją drogi leśnej wyznaczonej jako dojazd pożarowy nr 41 zlokalizowany w Leśnictwie Babiak o dł 1134,72 mb (woj. Wielkopolskie, powiat kolski, gmina Babiak, nr działki ew. 5165/1, 5166/1, 5167/1, 5167/2). Przedmiotem zamówienia dla Pakietu nr 3 jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji przedsięwzięcia polegającego na odbudowie drogi w Leśnictwie Bugaj oraz nad remontem połączonym z modernizacją drogi w Leśnictwie Babiak. Do obowiązków Wykonawcy należy pełen zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006 r Dz. U. Nr 156, poz. 1118 wraz z późniejszymi zmianami), w szczególności w art. 25 i 26. Nadzór inwestorski będzie sprawowany nad robotami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia (Pakiet 1-2) w specjalności odpowiedniej do zakresu zamówienia, zgodnie z zakresem wymaganych uprawnień. Do Wykonawcy należy zapewnienie i pełna koordynacja prac związanych ze sprawowaniem funkcji nadzoru inwestorskiego, ponosi on pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia - za nadzór w w/w specjalnościach. Oprócz obowiązków nałożonych przez ustawę Prawo budowlane Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się z decyzją o pozwolenie na budowę oraz dokumentacją projektową a w przypadku zastrzeżeń w stosunku do otrzymanej dokumentacji, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, który zwróci się do autora tej dokumentacji o wyjaśnienia, uzupełnienia lub korektę. Zakres zamówienia obejmuje: - nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót; - reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy, kontrola przebiegu robót potwierdzone wpisem do Dziennika budowy - co najmniej raz w tygodniu; - współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Wykonawcą; - bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego; - zgłaszanie Projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; - przygotowanie wspólnie z Zamawiającym (gdy wystąpią roboty zamienne lub dodatkowe), protokołów konieczności i jeśli zajdzie taka potrzeba z tego tytułu opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej; - uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi i gwarancji; - wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu robót oraz przekazanie w formie cyfrowej Zamawiającemu; - kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie; - opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych rozwiązań zamiennych; - udział w naradach/radach budowy organizowanych przez Wykonawcę robót na terenie budowy lub organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; wraz z wpisem do Dziennika budowy; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy dla poszczególnych części przedsięwzięcia, łącznie z rozliczeniem końcowym. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i pobytem na miejscu realizacji przedsięwzięcia oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca we własnym zakresie. Uprawnienia Wykonawcy: - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, dokumentów potwierdzających krajowe pochodzenie stosowanych wyrobów budowlanych; - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - wstrzymywanie robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy. Szczegółowy zakres robót objętych Pakietami 1-2 określają: Dla Pakietu nr 1: - Projekt budowlany- Załącznik nr 8 do SIWZ;(odbudowa drogi- Leśnictwo Bugaj, Ur. Gaj) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- Załącznik nr 9 do SIWZ; (odbudowa drogi- Leśnictwo Bugaj, Ur. Gaj) - przedmiar robót- Załącznik nr 10 do SIWZ; (odbudowa drogi- Leśnictwo Bugaj, Ur. Gaj) Dla Pakietu nr 2: - Projekt budowlany- Załącznik nr 11 do SIWZ;(remont połączony z modernizacją Leśnictwo Babiak). - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- Załącznik nr 12 do SIWZ; (remont połączony z modernizacją Leśnictwo Babiak). - przedmiar robót- Załącznik nr 13 do SIWZ; (remont połączony z modernizacją Leśnictwo Babiak)..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Dla Pakietu nr 1: 34 000,00 zł (PLN) słownie: trzydzieści cztery tysiące zł ; Dla Pakietu nr 2: 19 000,00zł (PLN) słownie: dziewiętnaście tysięcy zł ; Dla Pakietu nr 3: 1 300,00zł (PLN) słownie: tysiąc trzysta zł 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK o/ Koło 06 1090 1203 0000 0000 2000 2214. 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.03.2014 r. do godz. 12.00 - do terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna/powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna/winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5) klauzule o zmianie postanowień treści gwarancji za zgodą beneficjenta 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_kolo/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach