Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej ul. Leśnej nr 115262D (w km od 0+000 do km 0+717,18) działka nr 144/1, 144/2, 372) w Piechowicach

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej ul. Leśnej nr 115262D (w km od 0+000 do km 0+717,18) działka nr 144/1, 144/2, 372) w Piechowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia: Odbudowa drogi gminnej ul. Leśnej nr 115262D (w km od 0+000 do km 0+717,18) działka nr 144/1, 144/2, 372) w Piechowicach 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, Dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlanych wyszczególnionymi w punkcie 7.1. oraz wzorem umowy stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje Odbudowę drogi gminnej ul. Leśnej nr 115262D (w km od 0+000 do km 0+717,18) działka nr 144/1, 144/2, 372) w Piechowicach. 3.1. Przedmiotowa droga tj. ul. Leśna dług.716,0 m ( tj. km od 0+0.00 do 0+716 ) zlokalizowana jest na działkach gminnych Gminy Piechowice nr 144/1, 144/2 i 372 Obręb 0003.Ulica jest jednojezdniowa o szerokości 6,0 m. Klasa drogi L. Zasadnicze elementy zagospodarowania terenu pasa drogowego nie ulegną zmianie. Z uwagi na możliwy przejazd pojazdów Nadleśnictwa z drewnem należy wykonać warstwy bitumiczne nawierzchni jak dla kategorii KR2 (wg opisu jak niżej). Na terenie objętym odbudową występuje uzbrojenie podziemne. Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje wykonanie odbudowy istniejącej nawierzchni jezdni wraz z jej odcinkowym poszerzeniem, wzmocnieniem i odwodnieniem, które zostanie wykonane poprzez nadanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych oraz za pomocą ścieków przykrawężnikowych. Wody opadowe i roztopowe z nawierzchni drogi zostaną odprowadzone na pobocza z kruszywa łamanego i do istniejących rowów przydrożnych, które będą poddane renowacji. 3.2. Należy wykonać następujący zakres prac: 1) roboty rozbiórkowe w zakresie: - rozbiórki istniejących warstw nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 4178,60 m2 za pomocą frezowania o grub. do 4,0 cm wraz z wywozem materiału na odległość do 5,0 km (uzyskany destrukt bitumiczny – frezowinę należy składować na terenie miejskiego stadionu sportowego przy ul. Jeleniogórskiej) – rozebrać krawężniki betonowe – dług. 160,0 m – rozebrać krawężniki kamienne – dług. 208,0 m – rozebrać istniejące wpusty deszczowe studnie rewizyjne wraz z wykonaniem robót ziemnych pod nowe wpusty uliczne – szt.14 i studnie rewizyjne – szt.4 – rozebrać przepusty rurowe o śred. 50 cm dług.44,5 m oraz o śred.40,0 cm dług. 17,0 m i o śred. 20 cm o dług.54,0 m – rozebrać ścianki czołowe i ławy przepustów rurowych - 2,8 m3 – wywieźć gruz z rozbiórek ok. 23,14 m3 – ściąć mechanicznie pobocza i z obszaru poza poboczem o grub. 10,0 cm na pow. ok. 2250,0 m2 – oczyścić rowy z namułu o grub. 30,0 cm z wyprofilowaniem skarp o dług. ok. 306,0 m 2) roboty naprawcze w zakresie: - wykonanie robót ziemnych koparkami pod przykanaliki i przepusty -107,15 m3 – wykonanie studni rewizyjnych kręgów betonowych o śr. 1000 mm z płytą nastudzienną i włazem żeliwnym D-400 –szt.4 –wykonać studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu – szt.15 – wykonać podłoże sypkie grub. 15,0 cm pod przykanaliki z rur PVC o śred. 200 mm- dług. 52,0 m; o śred. 300 mm – dług. 17,0 m, o śred.500 mm – dług. 44,5 m – wykonać ławy betonowe pod ścianki czołowe przepustów – 12,48 m3 – w ramach robót budowlanych należy wykonać remonty istniejących przepustów drogowych wraz ze ściankami czołowymi na wlotach i wylotach(13 szt).z kamienia murowego lub kostki kamiennej. – wykonać w km 0+151,90 przepust ramowy skrzynkowy o przekroju zamkniętym o wym. 1,0 x 1,0 m, dług. 10,0 m oraz wykonać przepust ramowy, skrzynkowy o przekroju zamkniętym o wym. 1,50x0,80 dług. 9,00 m w km 0+656,82. Oba przepusty maja być wykonane z elementów zbrojonych stalą zbrojeniową na obciążenie ruchem klasy A oraz na ławach betonowych grub. 20 cm .na elementach betonowych łączonych ze sobą za pomocą zamków i gniazd wykonać warstwę spadkową z betonu C20/25.Nastepnie należy ułożyć papę zgrzewalną typu mostowego i wykonać płytę betonową grub.15 cm zbrojona siatką z prętów Ø4 mm 15x15 cm. Na płycie betonowej należy ułożyć warstwę podbudowy z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie o min. grub. 15 cm a następnie warstwy bitumiczne jak w ciągu drogi. Na ściankach czołowych oraz skrzydełkach należy wbudować balustradę typową U-11a wykonaną z elementów ocynkowanych i pomalowaną proszkowo-łączna dług. 27,0 m. – wykonać obudowy wlotów i wylotów prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych z kamienia formak na fundamencie betonowym - 11,5 m3 – wykonać renowacje rowów przydrożnych dług. 317,5 m poprzez wyprofilowanie skarp i dna oraz oczyszczenie z namułu a następnie wykonanie zabezpieczenia skarp i dna płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 40x60x8 cm – pow. 523,0 m2 Obramowanie jezdni należy wykonać za pomocą : – oporników betonowych 12x25 cm na ławie betonowej dług.883,0 m – ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej brukowej 20x10x8 cm w dwóch rzędach dług. 579,86 m i szer. 20 cm na ławie z betonu - krawężników betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na dług. 883,0 m na podsypce piaskowej oraz obrzeży betonowych o wym. 30x8 na ławie betonowej dług. 128,3 m – krawężników betonowych najazdowych o wym. 15x30 na posypce cementowo-piaskowej – 579,86 m2 W ramach konstrukcji drogi na poszerzeniach drogi (190,0 m2) wykonać podbudowę z kruszywa łamanego grub. 15,0 cm oraz warstwę górną grub.10,0 cm., natomiast na zjazdach (280,5 m2) wykonać podbudowę z kruszywa łamanego grub.15,0 cm. Wykonać nową nawierzchnię drogi poprzez: – skropienie podbudowy emulsją po sfrezowaniu nawierzchni – pow. 4368,00 m2 – profilowanie istniejącej podbudowy za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej o grub. śr. 3-4 cm – pow. 4320,0 m2 – ułożenie dwuwarstwowej nakładki z mieszanki mineralno-bitumicznej, którą należy wykonać za pomocą układarki bez szwa: Warstwa wiążąca: - dla jezdni- warstwa wiążąca grub. 8,0 cm o pow. 4368,58 m2. (UWAGA: JEST TO ZMIANA W STOSUNKU DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ. GRUBOŚĆ WARSTWY WIĄŻĄCEJ Z MIESZANKI MINIERALNO-ASFALTOWEJ MA WYNOSIĆ 8,00 cm A NIE JAK PODANO W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6,00 cm.) - dla zjazdów –warstwa wiążąca grub.8,0 cm o pow. 345,02 m2. (UWAGA: JEST TO ZMIANA W STOSUNKU DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ. GRUBOŚĆ WARSTWY WIĄŻĄCEJ Z MIESZANKI MINIERALNO-ASFALTOWEJ MA WYNOSIĆ 8,00 cm A NIE JAK PODANO W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6,00 cm.) Warstwa ścieralna : - dla jezdni i zjazdów grub. 4,0 cm o pow. 4713,60 m2 - wykonać nawierzchnię pobocza z kruszywa łamanego – grub.10,0 cm na pow. 1436,00 m2 - Wbudować znaki drogowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu – 18 znaków na 12-tu słupkach. 4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 4.1. Załącznik nr 7 – WYKAZ DOKUEMANTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN a) Dokumentacja projektowa (szkice, rysunki) do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na odbudowie ulicy Leśnej w Piechowicach – droga 115262D km 0+000 do km 0+717,18 Działka nr 144/1, 144/2, 372 zniszczonej w trakcie inteEMNTACJI PROJEKTOWEJ. Grubość warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej ma wynosić 8,00 cm a nie jak podano w Dokumentacji projektowej 6,00 cm. b) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego ul. Leśna – droga gminna nr 115262D w Piechowicach – opracowany przez Firmę Projektową MAROS Małgorzata Rosińska, ul. Transportowa 21a/8, 58-500 Jelenia Góra wraz z zatwierdzeniem nr 69/2016 z 24.04.2016 r. przez Starostę Jeleniogórskiego, c) Projekt czasowej organizacji ruchu drogowego i zabezpieczenia pasa drogowego – ul. Leśna – droga gminna nr 115262D w Piechowicach -– opracowany przez Firmę Projektową MAROS Małgorzata Rosińska, ul. Transportowa 21a/8, 58-500 Jelenia Góra wraz z zatwierdzeniem nr 70/2016 z dnia 28.04.2016 r. przez Starostę Jeleniogórskiego, c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. Odbudowa drogi gminnej ul. Leśnej w Miejscowości Piechowice, opracowane przez Firmę Projektową MAROS Małgorzata Rosińska, ul. Transportowa 21a/8, 58-500 Jelenia Góra, d) uszczegółowiające Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty w Rozdziale II SIWZ – Załącznik nr 1 do Umowy, e) Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 11.05.2016 r. Staroście Jeleniogórskiemu, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, f) Zaświadczenie Starosty Jeleniogórskiego z dnia 02.06.2016 r. że nie wnosi sprzeciwu do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 11.05.2016 r. 4.2. Załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy. Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, w tym wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: a) zapewni we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem i korzystaniem z ww. mediów wykonawca robót budowlanych uwzględni w cenie oferty, b) koszt zajęcia działek, które są konieczne do zajęcia w celu wykonania robót objętych zamówieniem – jeżeli wystąpi taka potrzeba, c) wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, d) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania np. krawężnik kamienny po uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca wywiezie i zeskładuje na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Piechowicach, ul. Boczna 15 (ok. 5 km do ternu budowy). e) zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym między innymi włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. – jeżeli wystąpi taka potrzeba, f) zapewni obsługę geodezyjną, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy personel do wykonania zamówienia, w szczególności: - co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ w Rozdziale IV, punkt 1.1, podpunkt 3.2), Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień kierownika budowy oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) Zwycięski Wykonawca tj. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł Do ww. dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, że na dzień podpisania Umowy wobec Wykonawcy nie toczy się lub nie zostało wszczęte postępowanie dotyczące roszczeń finansowych z przedłożonej polisy, a suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł, h) udział w corocznych przeglądach gwarancyjnych wyznaczonych przez Zamawiającego oraz przeglądzie końcowym dokonanym przed upływem okresu trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108, poz. 4, poz. 138, poz.305). 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj : pracownicy fizyczni tj. wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych, robót związanych z odwodnieniem, robót związanych z wykonaniem ław pod krawężniki, wbudowaniem krawężników, obrzeży betonowych, wykonaniem podbudowy na poszerzeniach i zjazdach, nawierzchni jezdni, przepustów, wykonaniem organizacji ruchu i zieleni. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108, poz. 4, poz. 138, poz.305). UWAGA: wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi transportowe, geodezyjne, kierownika budowy, kierowników robot tzn. osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie a także stałego nadzoru archeologicznego. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, biorących udział w realizacji zamówienia z informacją jednoznacznie wskazującą osobę pracownika, zakres wykonywanych przez niego czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz okres obowiązywania umowy. 5.3 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji listy, o której mowa w punkcie 5.2. i niezwłocznego jej przedłożenia Zamawiającemu. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących na umowę o pracę czynności wskazane w punkcie 5.1. W szczególności Zamawiający jest uprawniony do: a) żądania oświadczeń i dokumentów, w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, kiedy Wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie Podmiotu udostępniającego, z którego musi wynikać:. - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach