Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zamówienia: Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach. UWAGA: Formuła zaprojektuj i wybuduj dotyczy wyłącznie opracowania, uzgodnienia, zatwierdzenia przez właściwy organ organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający nie dołącza programu funkcjonalno-użytkowego ponieważ załącza niezbędne materiały do opracowania, uzgodnienia, zatwierdzenia a następnie wykonania organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót, tj.: a) Dokumentację projektową (szkice, rysunki) do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na odbudowie ulicy Kolonijnej w Piechowicach – droga 115267D km od 0+000,00 do 0+210,00 i od km 2+236,00 do km 2+519,00 Działka nr 69 zniszczonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 r. w zakresie dotyczącym: Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach . b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Odbudowy drogi gminnej nr 115267D ul. Kolonijna w miejscowości Piechowice” w zakresie dotyczącym: „Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlanych wyszczególnionymi w punkcie 7.1. oraz wzorem umowy stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje Odbudowa ul. Kolonijnej – droga nr 115267D km od 0+0,000 do 0+210) Dz. nr 69 Obr.7, uszkodzonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 roku. 3.1. Przedmiotowy odcinek drogi tj. ul. Kolonijnej dług.210,0 m tj. km od 0+0.00 do 0+210 zlokalizowany jest na działce nr 69 Obręb 0007 gm. Piechowice. Ulica jest jednojezdniowa, o zasadniczej szerokości 3,50 m, która ulega poszerzeniu do szerokości 4,50 m w obszarze włączenia do drogi powiatowej oraz do 5,0 m w obszarze tzw. zatok mijankowych. Klasa drogi D , kategorii ruchu KR-1 i o konstrukcji bitumicznej odwodnieniu powierzchniowym zgodnym ze spadkiem terenu. Na terenie objętym odbudową występuje uzbrojenie podziemne. 3.2. Zakres prac: Należy dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 910,10 m2 oraz zjazdów o pow.8,20 m2 - wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. średnio 5,0 cm ( pow. ok. 740,0 m2) - rozbiórka przepustu rurowego o śred. 300 mm dług. 8,0 m - rozbiórka ścieków z elementów betonowych o grub. 10,0 cm dług. 130,0 m - wykonanie korytowania na głębokość 40,0 cm ( 460,1 m3) - wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na całym odcinku drogi wraz ze zjazdami i mijankami o pow. ok. 962,7 m2 jak dla kategorii ruch KR1 - szerokość jezdni 3,0 – 5,0 m - wykonanie warstwy stabilizacji kruszywa naturalnego cementem o grub. 15,0 cm - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grub. 20,0 cm - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 6,0 cm o pow. 962,70 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 4,0 cm o pow. 962,70 m2 - wykonać włączenie do drogi powiatowej (stabilizacja, podbudowa, nawierzchnia bitumiczna) o pow. 44,20 m2 - wbudowanie odwodnienia liniowego dług. ok. 148,70 m z koryt ściekowych betonowych o wym. 60x50x15 cm - wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej o wys. 10,0 cm na ławie (6 rzędów) dług. 6,0 m - wbudowanie krawężników betonowych (oporników) wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej dług. 306,20 m -wbudowanie obrzeży betonowych w obrębie zjazdów o wym. 30x8 cm na ławie betonowej dług. 3,60 m - wykonanie umocnienia skarpy z płyt ażurowych o wym,. 40x60x8 cm o pow. ok. 24,50 m2 - wykonanie umocnienia skarpy (przełożenie) z płyt ażurowych o wym. 40x60x8 cm o pow. ok. 57,10 m2 - wykonanie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szerokości 0,5-1,0 m grub. 10,0 cm o pow. ok. 268,50 m2 -wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr.1000 mm z płytą nastudzienną oraz włazem żeliwnym kl.D-400 – szt.3 -wykonanie wpustu ulicznego-studzienki ściekowej betonowej o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu – szt.3 - wykonanie ścianki czołowej przepustu z kamienia murowego (formak) dług. 2,0 m – szt.2 - wykonać remont ścianki czołowej przepustu o śred. 300 w km 0+0,80 (spoinowanie) - wbudowanie balustrady typu U-11a dług. 2,0 m – szt.2 - Należy wykonać remont istniejącego przepustów pod drogą o śred. 400 mm o dług.11,60 m - Wbudowanie znaków drogowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu – 7 znaków na 6-ciu słupkach. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Wykonawca winien mieć na uwadze, że okres (czas) trwania gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o których mowa w SIWZ w Rozdziale XIII. Oferując minimalny miesięczny czas trwania gwarancji jakości i rękojmi otrzyma 0,00 punktów, natomiast oferując czas trwania gwarancji 60 miesięcy i dłużej otrzyma maksymalnie 20 punktów. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy i krótszy niż 60 miesięcy otrzyma w tym kryterium ilość punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w punkcie 2 podpunkt 2.2 litera c) Rozdziału XIII SIWZ. UWAGA: jeżeli Wykonawca w swojej ofercie nie określi żadnego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalny wymagany okres gwarancji to znaczy 36 miesięcy. 5. Termin wykonania zamówienia. 1) Termin rozpoczęcia robót budowlanych – niezwłocznie po przekazaniu placu budowy. 2) Termin przekazania placu budowy – Zamawiający przekaże plac budowy niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak nie później niż w ciągu 2 dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy włącznie z sobotą, od daty podpisania umowy. 3) Termin zakończenia prac, robót i czynności będących przedmiotem umowy nastąpi nie później niż w ciągu 35 dni, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. O dochowaniu terminu wykonania umowy decyduje data podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4) Termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego: nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Za dochowanie terminu realizacji uważa się datę pisemnego zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 6.1. Załącznik nr 7 – WYKAZ DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN.:Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach: a) Dokumentacja projektowa (szkice, rysunki) do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na odbudowie ulicy Kolonijnej w Piechowicach – droga 115267D km od 0+000,00 do 0+210,00 i od km 2+236,00 do km 2+519,00 Działka nr 69 zniszczonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 r. w zakresie dotyczącym: Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach . b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Odbudowy drogi gminnej nr 115267D ul. Kolonijna w miejscowości Piechowice w zakresie dotyczącym: „Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach”. 6.2. Załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy. Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, w tym wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: a) zapewni we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem i korzystaniem z ww. mediów wykonawca robót budowlanych uwzględni w cenie oferty, b) wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, c) zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym między innymi włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. – jeżeli wystąpi taka potrzeba, d) zapewni obsługę geodezyjną, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy personel do wykonania zamówienia, w szczególności: - co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ w Rozdziale IV, punkt 1.1, podpunkt 3.2), Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień kierownika budowy oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa e) Zwycięski Wykonawca tj. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł Do ww. dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, że na dzień podpisania Umowy wobec Wykonawcy nie toczy się lub nie zostało wszczęte postępowanie dotyczące roszczeń finansowych z przedłożonej polisy, a suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 200.000,00 zł. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj : pracownicy fizyczni tj. wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych, robót związanych z odwodnieniem, robót związanych z wykonaniem ław pod krawężniki, wbudowaniem krawężników , obrzeży betonowych, ścieków prefabrykowanych, wykonaniem podbudowy i nawierzchni jezdni, regulacją studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, wykonaniem organizacji ruchu i zieleni. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). UWAGA: wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi transportowe, geodezyjne, kierownika budowy, kierowników robot tzn. osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, biorących udział w realizacji zamówienia z informacją jednoznacznie wskazującą osobę pracownika, zakres wykonywanych przez niego czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz okresu obowiązywania umowy. 7.3 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji listy, o której mowa w punkcie 7.2. i niezwłocznego jej przedłożenia Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający się stawia konkretnego warunku w tym zakresie, ponieważ działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, kiedy Wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie Podmiotu udostępniającego, z którego musi wynikać:. - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach