Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 107091 ul. Wyboistej w Niedrzwicy Dużej na odcinku dł. 600 mb

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 107091 ul. Wyboistej w Niedrzwicy Dużej na odcinku dł. 600 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej nr 107091 ul. Wyboistej w Niedrzwicy Dużej na odcinku dł. 600 mb Zakres robót, który należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia - pobocze - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 10 000 zł. 11.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 11.2.1 pieniądzu; 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3 gwarancjach bankowych; 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 11.2. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 11.4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 11.1 w formie lub formach, o których mowa w pkt. 11.2 zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 Warunki ogólne 7.1.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 7.1.2. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 7.2.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają następujące warunki szczegółowe: 7.2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać się, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.2.2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia. 7.3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, a warunki określone w pkt.7.2 SIWZ muszą spełniać łącznie. 7.4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 niniejszej SIWZ, na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - na załączniku nr 2 do SIWZ. 8.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.3. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawcy nie zalegają z opłacaniem podatków, składek i opłat- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w pkt. 7.2 niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawców za zgodność z oryginałem): 8.4.1 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu Wykaz osób uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków pkt. 7.2.1 niniejszej SIWZ. 8.4.2 Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 8.1 winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. 8.2 i 8.3 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę c) dokumenty wymienione w pkt. 8.4. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 8.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 8.7. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedrzwica.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach