Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7813185
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski
Rynek 1 1
59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 075 7813185
REGON: 00052860000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH W WOLBROMOWIE, GMINA GRYFÓW ŚLĄSKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na odbudowie istniejących dróg gminnych wraz z przepustami drogowymi, położonych na działkach nr 283 i 300 w miejscowości Wolbromów. Parametry drogi działka nr 283: nawierzchnia bitumiczna, długości 135,0 mb o szerokości 3,0 m. Konstrukcję jezdni przewidziano jako bitumiczną na podbudowie z kruszywa łamanego. Poszczególne projektowane elementy w planie zostały zaprojektowane bez zmiany osi drogi według istniejącego przebiegu. Włączenie do drogi powiatowej wykonano w miejscu istniejącego włączenia o nawierzchni bitumicznej pod kątem 90 stopni z łukami wyokrąglającymi krawędź jezdni R=5,0 m. Konstrukcję przepustu zaprojektowano jako przepust jednootworowy z rur żelbetowych o śr. ? 100 cm i długości 5,00m. Parametry drogi działka nr 300: nawierzchnia bitumiczna, długości 270,0 mb o szerokości 3,0 m. Konstrukcję jezdni przewidziano jako bitumiczną na podbudowie z kruszywa łamanego. Poszczególne projektowane elementy w planie zostały zaprojektowane bez zmiany osi drogi według istniejącego przebiegu. Włączenie do drogi powiatowej wykonano w miejscu istniejącego włączenia o nawierzchni bitumicznej pod kątem 50-60 stopni z łukami wyokrąglającymi krawędź jezdni R=5,0 m i poszerzeniem na wjeździe. Przepust zaprojektowano jako jednootworowy z żelbetowych rur średnicy ? 60cm i długości 10,00m wg katalogu Prefabrykowane Przepusty Rurowe część ogólna nr karty 10 bez ścianek czołowych. Szczegółowy opis w dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 2 tyś. zł.(dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 05.10.2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca: 2.1 Wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie dróg, w tym min. jedno zamówienie o wartości min. 140 tyś. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 5 ). 2.2 Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem (zał. nr 4 ): 2.2.1 samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 t. 2.2.2 koparka samojezdna o poj. łyżki min. 0,25m3 2.2.3 walec statyczny samojezdny 2.2.4 rozkładarka mas bitumicznych 2.3 Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 3): 2.3.1 min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu drogownictwa. 2.3.2 operator rozkładarki mas bitumicznych Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe wszystkich wymienionych osób, a w przypadku kierownika budowy również zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda by: 3.1. Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - (zał. nr 1) 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP -( zał. nr 2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z załącznikiem nr 5 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 4 ) 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 3) 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Informacja na temat podwykonawców (zał. nr 6) 12. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gryfow.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Radostowie Średnim dz. Nr 6,8/1 ( w części), Radostów Dolny, dz. Nr 299 ( w części
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Kościelniki Dolne dz. Nr 92, 208
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie drogi dojazdowej tymczasowej z płyt drogowych o wymiarach 3,0 x 1,5 x 0,15 metra - ul. Konwaliowa oraz część ul. Wrzosowej w m. Grębocice.
Dodano: 2016-04-15 - Bieżące naprawy nawierzchni i urządzeń dróg leśnych realizowane w ramach utrzymania przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Jawor
Dodano: 2014-11-12 - Odbudowa drogi z nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami oraz rowu odwadniającego w kilometrażu od 0,00-0, 150 km w miejscowości Komarno nr dz. 350 powódź lipiec 2012 r.
Dodano: 2014-07-08 - Przebudowa dróg w Ruszowie
Dodano: 2014-05-20 - Przebudowa dróg w Starym Węglińcu, Zielonce i Jagodzinie
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa dróg w Czerwonej Wodzie
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa chodników i parkingu w Ruszowie
Dodano: 2014-04-29 - Wykonanie drogi dojazdowej tymczasowej z płyt drogowych o wym. 3,0 m x 1,5 m - ul. Irysowa oraz część ulicy Wrzosowej w m. Grębocice.
Dodano: 2014-01-24