Przetargi.pl
Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 9235088900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy część 1 - Odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza – Rościmin od km 0+600 do km 0+750, od km 1+350 do km 1+315 oraz od km 1+693 do km 1+943 część 2 - Odbudowa drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko – Samsieczno od km 0+520 do km 0+810” (była ul. 27 stycznia) część 3 - Odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo – Samsieczynek od km 2+350 do km 2+560 część 4 - Odbudowa drogi gminnej nr 090129C Drążno – Ostrowo od km 0+300 do km 0+470 część 5 - Odbudowa drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek – Bogacin od km 0+000 do km 0+800 część 6 - Odbudowa drogi gminnej nr 090137C Izabela – Izabela PGR od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 część 7 - Odbudowa drogi gminnej nr 090143C Wiele – Białowieża od km 0+000 do km 0+530 część 8 - Odbudowa drogi gminnej relacji 090146C Konstantowo – Sitno od km 0+000 do km 0+200 część 9 - Odbudowa drogi gminnej nr 090159C Drzewianowo – Drzewianowo Wyb. od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500 część 10 - Odbudowa drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo – Drzewianowo Las od km 0+450 do km 0+750 część 11 - Odbudowa drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo – Słupówko od km 1+700 do km 2+010 część 12 - Odbudowa drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo – Słupówko od km 1+005 do km 1+220 Część 1: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza – Rościmin (od km 0+600 do km 0+750, od km 1+315 do km 1+325 oraz od km 1+693 do km 1+943, tj. 410 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 2: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej nr 090109C Słupówko – Samsieczno (od km 0+520 do km 0+810, tj. 290 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 3: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo – Samsieczynek (od km 2+350 do km 2+560, tj. 210 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 4: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090129C Drążno – Ostrowo (od km 0+300 do km 0+470, tj. 170 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 5: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090130C Samsieczynek – Bogacin, która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 6: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090137C Izabela – Izabela PGR (od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680, tj. 340 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 7: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090143C Wiele – Białowieża (od km 0+000 do km 0+530, tj. 530 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 8: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090146C Konstantowo – Sitno (od km 0+000 do km 0+200, tj. 200 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 9: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090159C Drzewianowo – Drzewianowo wybudowanie (od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500, tj. 280 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 10: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090160C Drzewianowo – Drzewianowo las (od km 0+450 do km 0+750, tj. 300 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 11: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090163C Drzewianowo – Słupówko (od km 1+700 do km 2+010, tj. 310 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Część 12: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090164C Ostrowo – Słupówko od km (1+005 do km 1+220, tj. 215 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z obsługą równiarki, rozściełacza. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 4) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach