Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
    REGON: 29170100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o poniższych kodach, wytwarzanych w SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z podziałem na 3 Części. 2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi w zakresie Części 2 i 3 będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę w systemie teleinformatycznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zwanym dalej „systemem BDO”. 4. Odbiór odpadów w zakresie Części 2 i 3 będzie potwierdzany kartą przekazania odpadów sporządzoną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w systemie BDO, osobno dla każdego rodzaju odpadów. Na żądanie Wykonawcy przekazanie odpadów będzie potwierdzane wydrukiem „karty przekazania odpadów”. 5. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wskazaniami Zamawiającego, przy zachowaniu należytej staranności, b) dostarczenia bez dodatkowych opłat, określonych w pkt 1 dla każdej pozycji, ilości i rodzajów pojemników do gromadzenia odpadów, w terminie jednego dnia od dnia zawarcia umowy, c) utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym pojemników oraz ich dezynfekcji nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy, d) wymiany i naprawy pojemników w przypadku uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia, e) w razie konieczności zabrania do naprawy pojemnika na odpady – do dostarczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępczego pojemnika, który czasowo zapewni spełnianie przedmiotowych przepisów prawa, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów. Jeżeli pojemność pojemnika zastępczego będzie mniejsza niż przewidziana w zamówieniu i wystąpi konieczność częstszego odbioru odpadów niż wynika to z harmonogramu, Wykonawca sam pokryje koszty dodatkowych przejazdów. f) utrzymania porządku wokół pojemników, tj. uprzątnięcia nieczystości rozsypanych podczas opróżniania pojemników, g) ponoszenia odpowiedzialności za transport odpadów z miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z załadunkiem) do miejsca zagospodarowania. Od chwili odbioru odpadów Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek ich utraty, nienależytego zabezpieczenia lub zagospodarowania w sposób niezgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. h) zapewnienia, bez dodatkowych opłat, samochodów do transportu pojemników, dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC, i) wywozu odpadów na własny koszt i odpowiedzialność z terenu SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z częstotliwością określoną w pkt 1 dla każdej pozycji lub na każde, telefoniczne zlecenie Zamawiającego, j) pokrycia wszelkich kar, nałożonych na Zamawiającego, wynikających z nieprzestrzegania przez Wykonawcę obowiązujących przepisów prawa, przepisów BHP, p.poż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług. 6. Zamawiający zobowiązuje się do: a) selektywnego gromadzenia odpadów w pojemnikach zgodnie z ich przeznaczeniem, b) przygotowania odpadów w sposób umożliwiający ich załadunek i transport, c) informowania Wykonawcy o konieczności odbioru partii odpadów oraz podania rodzaju i ilości odpadów za wyjątkiem odpadów komunalnych, które będą odbierane cyklicznie trzy razy w tygodniu, d) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu i dojazdu środków transportu po utwardzonym podłożu do miejsca odbioru odpadów, e) niezwłocznego informowania Wykonawcy o mogących powstać utrudnieniach w odbiorze odpadów. 7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności: a) za zakłócenia powstałe w wywozie odpadów wskutek zaniedbań Zamawiającego, a zwłaszcza w wyniku uniemożliwienia dojazdu do miejsca gromadzenia odpadów, b) wystąpienia okresowej, niezawinionej przez Wykonawcę awarii sprzętu (pojazdów, pojemników), nie dłuższej niż 3 dni. Wykonawca poinformuje o tym najpóźniej w dniu planowanego odbioru odpadów. 8. Przedmiotowa usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019r. poz.701), b) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020r. poz. 10), c) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tj. z dnia19 lipca 2019r. ( Dz. U. z 2019r. poz. 1396), d) Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. 2019r. poz. 542), e) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2019r. poz. 2010). 9. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania lub przetwarzania odpadów o kodach 200301, 200101, 200102, 200139, 200201, 200307, 200399, 190801, 080318; b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2019r. poz. 2010 z późn. zm.) w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; c) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. 2019r. poz. 701) lub aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o którym mowa w art. 232 ust 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019r. poz. 701) lub dla odpadów komunalnych – umowę potwierdzającą zobowiązanie przyjmowania odpadów komunalnych od Wykonawcy przez przedsiębiorcę posiadającego w/w zezwolenia. Miejsca przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów, określone w zezwoleniach, o których mowa powyżej powinny spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach; d) wpis do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. 2019r. poz. 701) (dotyczy Części 1, 2, 3)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 4. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ ( jeżeli dotyczy); 5. pełnomocnictwo (odpowiednio ciąg pełnomocnictw), jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1. powyżej, zostaną podpisane przez Pełnomocnika Wykonawcy. Wraz z pełnomocnictwem Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć właściwy dokument potwierdzający uprawnienie osoby lub osób, które podpisały pełnomocnictwo, do reprezentacji Wykonawcy, aktualny na dzień jego wystawienia (jeżeli dotyczy). 6. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach