Przetargi.pl
Odbiór z zagospodarowaniem ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Złotoryi.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2 2
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór z zagospodarowaniem ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Złotoryi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: odbiór ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Złotoryi, polegający na: podstawianiu kontenera, środków transportu, załadunku i transporcie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania wraz z przeprowadzeniem zadeklarowanej operacji zagospodarowania osadu przez okres 24 miesięcy. Przyjmuje się orientacyjną ilość osadu w okresie 24 miesięcy do około 4000 ton. Orientacyjna ilość osadów do odbioru: do 2000 ton rocznie (ok. 4000 ton przez okres dwóch lat). Osad na oczyszczalni jest sukcesywnie odwadniany, dlatego też wymagane jest wcześniejsze każdorazowe podstawienie kontenerów celem załadunku osadu ściekowego. Jakość osadu podlegającego odbiorowi określony został w Sprawozdaniu z badań wykonanych przez Laboratorium Akredytowane, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu i nad zagospodarowaniem osadów. Zamawiający ustala dla Wykonawcy podstawowe wytyczne przy realizacji zadania: a) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późniejszymi zmianami, b) przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2010 r. Nr 137, poz.924) c) przestrzeganie przepisów Ustawy Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001 r. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) Ustalenie ilości odbieranego osadu ściekowego następować będzie poprzez ważenie na wadze samochodowej. Rozliczenie za odbiór osadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, za miesiąc w którym usługa została wykonana. Ślimak podający osad znajduje się na wysokości 2,80 metra. Wykonawca powinien dostosować sposób odbioru osadów do tej wysokości. W przypadku braku własnych kontenerów Wykonawca dokonuje załadunku osadu na własny koszt. Załadunek osadu do kontenera i na środek transportu Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku wykorzystania osadu na zasadach określonych w art. 43 ust. 1 ustawy o odpadach, maksymalna dawka osadu, którą będzie można wykorzystać rolniczo na wskazanym gruncie, zostanie obliczona przez Zleceniodawcę na podstawie wykonanych badań osadów natomiast Wykonawca dostarczy wymagane badania gruntów (min 1 analiza z 5 ha). Przed zastosowaniem określonej dawki osadu ściekowego należy uwzględnić sposób użytkowania danego gruntu, zapotrzebowanie roślin na fosfor i azot oraz stosowane na danym gruncie nawozy i środki ochrony roślin lub dodatki do wzbogacania gleby. Należy kierować się zasadami dobrej praktyki rolniczej. W przypadku unieszkodliwiania lub odzysku osadów ściekowych: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod: 19 08 05) będą stosowane w miejscu i na zasadach określonych w posiadanej decyzji na unieszkodliwianie lub odzysk. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w osadów w sposób i miejscu innym niż określona w przedstawionej decyzji. W przypadku stosowania osadów ściekowych w celach określonych w art. 43 ust. 1 (wykorzystanie rolnicze) : Ustabilizowane komunalne osady ściekowe ( kod: 19 08 05 ) będą zastosowane zgodnie z wyliczoną przez Zamawiającego dawką, na gruntach będących we władaniu Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za wykonanie badań gruntów oraz, że rozwiezie osad po dowiezieniu i niezwłocznie zmiesza go z gruntem. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie ww osadów w sposób inny i na gruntach innych niż określił w dokumentach dołączonych do oferty. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z zagospodarowania osadu ściekowego niezgodnie z warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość występowania przerw w wytwarzaniu osadu ze względu na prace remontowo - konserwacyjne. O każdej przerwie wykonawca będzie informowany przez zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty musi zapoznać się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru osadu, dokonać wizji lokalnej na terenie oczyszczalni ścieków w Złotoryi przy pl. Sprzymierzeńców 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach