Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni Ścieków w Złotoryi

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2 2
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni Ścieków w Złotoryi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni Ścieków w Złotoryi. 1. Czas trwania umowy: przez okres do dwóch lat od daty zawarcia. 2. Orientacyjna ilość osadów do odbioru: do 3500 ton rocznie (ok. 7000 ton przez okres dwóch lat). Określenie przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 o uwodnieniu 85-93% z oczyszczalni ścieków w Złotoryi pl. Sprzymierzeńców 6 przewidywanej ilości ok. 3500 Mg/rok z zachowaniem wymogów określonych przepisami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 (Dz. U. z 2013 r. poz.21), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 137 poz.924) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. W sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249 poz. 1674 ) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Za transport i zagospodarowanie odebranych z oczyszczalni ścieków osadów odpowiada Wykonawca. Osad magazynowany jest w boksach na terenie oczyszczalni ścieków. Odbiór i transport osadów odbywał się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy przystosowanego do tego rodzaju ładunku. Załadunek osadu na środek transportu Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie i na własny koszt przy użyciu sprzętu Wykonawcy przystosowanego do tego rodzaju ładunku. Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i stanu nawierzchni dróg zakładowych i publicznych podczas transportu i wyładunku. Z chwilą załadunku osadu na środek transportu wszelką odpowiedzialność za osad przejmuje Wykonawca. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za skutki ewentualnych wypadków podczas wywozu oraz naruszeń Ustawy o odpadach i ustawy Prawo ochrony środowiska. Osady winny być wywożone według potrzeb oczyszczalni, po wcześniejszym skompletowaniu wszystkich wymaganych dokumentów, do 4 dni od zgłoszenia telefonicznego, wywóz jednej partii to ilość nie mniejsza niż 300 Mg. Wywóz powinien trwać nie dłużej niż 7 dni roboczych. Potwierdzenie przyjęcia osadów ściekowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie karty przekazania odpadu potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego oraz Odbiorcę. W przypadku zagospodarowania rolniczego osadów ściekowych Wykonawca winien skalkulować w ofercie przetargowej badania gruntów, na których mają być stosowane osady. Częstotliwość badań powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13.07.2010 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. nr 137 poz. 924 z p. zmianami). Osady oraz grunty, na których maja być one stosowane winny odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. nr 137 poz. 924 z p. zmianami). Osady ściekowe przeznaczone do zagospodarowania są tymczasowo składowane na terenie oczyszczalni ścieków. W przypadku odzysku zgodnego z art. 96 ust. 1 z zachowaniem wymogów art. 96 ust. 12 oraz art. 20 ust. 3-5 Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r., w sprawie komunalnych osadów ściekowych. Warunki wymagane od Wykonawcy: a) wywóz osadu tylko na działki, na których w okresie ostatnich 3 lat nie były stosowane komunalne osady ściekowe, b) udzielenie na 14 dni przed każdym wywozem osadu ściekowego z terenu Zamawiającego, pisemnej informacji o wyborze działki oraz pisemnej deklaracji, że proces ten będzie zgodny z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, c) wykonywanie badania gruntów każdorazowo przed zastosowaniem osadów, na których będą stosowane komunalne osady ściekowe, oraz do przekazanie tych wyników Zamawiającemu. d) ustalenie dawki osadu, jaką można zastosować na poszczególnych gruntach, której wyliczenie akceptuje Zamawiający. Wykonawca ustala dawkę na podstawie aktualnych badań komunalnych osadów ściekowych dostarczonych przez Zamawiającego oraz badań gruntu wykonanych przez Wykonawcę, e) wykonawca nie będzie stosował osadów odebranych od Zamawiającego łącznie z osadami z innych oczyszczalni na gruntach oferowanych Zamawiającemu i przez niego zaakceptowanych, f) wykonawca odpowiedzialny będzie za załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadów zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów, g) Wykonawca gwarantuje systematyczny odbiór i wywóz osadów również w okresie zimowym, h) Wykonawca odpowiedzialny będzie za zagospodarowanie osadów w miejscu zgodnym z art. 20 Ustawy o odpadach (Dz.U.2013 r. poz. 21 z późn. zm.), i) solidność i niezawodność wykonywanej usługi, j) nie dopuszcza się stosowania odbieranych z oczyszczalni osadów łącznie z osadami z innych oczyszczalni na gruntach zaakceptowanych przez Zamawiającego, k) odbiór osadów ściekowych będzie się odbywał od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 14:00, l) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu i nad zagospodarowaniem osadów, m) rozliczenie za odbiór osadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, za miesiąc w którym usługa została wykonana. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów: 1. Zezwolenia na magazynowanie/zbieranie odpadów (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce zbierania odpadów - okres zimy, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał uzależnioną od zezwolenia część zamówienia). 2. Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane przez właściwy organ (wojewoda, starosta) ustalony wg miejsca prowadzenia działalności w zakresie wykorzystania odpadów; pozwolenie o którym mowa ma zapewnić odbiór do końca 2015 r. ilości uwodnionych osadów w Mg lub suchej masy osadów w Mg, odpowiadającej co najmniej ilości osadów ściekowych, na którą składana jest oferta, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał uzależnioną od zezwolenia część zamówienia). 3. Wykazu części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 4) programu odzysku lub unieszkodliwiania komunalnych osadów ściekowych z uwzględnieniem okresu zimowego z dokładnym opisem sposobu zagospodarowania oraz ze wskazaniem miejsca stosowania osadu. W przypadku rolniczego wykorzystania osadów w związku z wymaganiami Ustawy o odpadach należy przedłożyć: 1. Akt własności potwierdzający prawo władania powierzchnią ziemi, na której mają być stosowane komunalne osady ściekowe (zgodnie z postanowieniami art. 96 ust. 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), oraz zapisami art. 3 pkt 44 ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232). 2. Wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, na które mają być stosowane przedmiotowe osady, wraz z zaznaczonym obszarem na którym mają być stosowane. Grunty muszą znajdować się na terenie woj. dolnośląskiego z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 20 ust. 5 ustawy o odpadach. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że grunty wymienione w punkcie 1) nie są objęte zakazami w myśl art. 96 ust. 12 Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) i spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r., w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2010, Nr 137, poz. 924).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach