Przetargi.pl
Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów z cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów z cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i utylizacja odpadów z Cmentarza Komunalnego w Środzie Śląskiej, które obejmuje następujący zakres usług: CZĘŚĆ 1 – Odbiór i wywóz odpadów budowlanych – gruzu z Cmentarza Komunalnego w Środzie Śląskiej pojemnik KP5 lub KP7. CZEŚĆ 2 – Odbiór, wywóz i utylizacja pozostałych odpadów z Cmentarza Komunalnego w Środzie Śląskiej - pojemniki 1100 l, podczas Świąt dodatkowo pojemniki KP5. CZĘŚĆ 3 - wywóz nieczystości stałych z 2 szt. pojemników 240 l - ustawionych na strefie obręb Komorniki ul. Polna 2. Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘSCI 1 składa się: Zakres usługi obejmuje odbiór, wywóz odpadów budowlanych – gruzu z terenu cmentarza Komunalnego w Środzie Śląskiej. Odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia minimum jednego kontenera KP5 lub KP7 we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów, w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów. 3. Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZEŚCI 2 składa się: Zakres usługi obejmuje wywóz odpadów/nieczystości zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego z jednakowych pod względem wykonania i koloru pojemników będących własnością Wykonawcy, ustawianych w miejscach i ilościach wskazanym przez Zamawiającego -11 szt. o pojemności nie mniejszej jak 1100 l. W dniu odbioru zapełnione pojemniki i ich ilość zostanie wskazana prze pracownika cmentarza. Odbiór pojemników odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne, Większość pojemników usuwana powinna być w piątek do godziny 9:00. Pojemniki, które zostaną zapełnione w tygodniu ich odbiór powinien nastąpić po zgłoszeniu telefonicznym następnego dnia do godziny 9:00. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku przepełnienia pojemnika lub rozsypania się odpadów dookoła pojemnika (w odległości 1,5 m od pojemnika), Wykonawca zobowiązany będzie do zebrania i posprzątania tych odpadów. Odebrane odpady od Zamawiającego winny być wywiezione i zutylizowane w Zakładzie Utylizacji Odpadów. W okresie od 18.03.2017 r. do 01.04.2017 r. dostawa 1 kontenera KP 5 (okres Świąt Wielkanocnych) W okresie od 20.10.2017 r. do 20.11.2017 r. (okres Wszystkich Świętych) należy dostarczyć dodatkowo 3 kontenery KP5, w dniu 31.10.2017 r. w godzinach późnopopłudniowych należy opróżnić wszystkie znajdujące się na terenie cmentarza pojemniki i kontenery, tak aby od rana w dniu 01.11.2017 r. były puste Wykonawca zobowiązany jest opróżniać zapełnione kosze i kontenery w nocy z 01 listopada tak aby na 02.11.2017 r. kontenery były opróżnione W okresie 16.12.2017 r. do 31.12.2017 r. należy dostarczyć dodatkowo co najmniej 1 kontener KP5 (okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku). W ciągu zawartej umowy wszystkie pojemniki i kontenery winny być stale sprawne i mieć estetyczny wygląd. Zamawiający zastrzega, że nie ma możliwości wjazdu na teren cmentarza Komunalnego samochodami ciężarowymi po odbiór pojemników 1100 l. Zamawiający zobowiązuje się do wyciągania pojemników 1100 l do głównej bramy. W przypadku uszkodzenia mienia gminnego, nagrobków lub innych elementów małej architektury całość szkody powstałej z tego tytułu poniesie wykonawca. 4. Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘŚCI 3 składa się: Wywóz nieczystości stałych z pojemnika 240 l - 2 szt. - wywóz 1 x w m - cu - odbiór z obrębu Komorniki ul. Polna 5. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych albo instalacji do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzaniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. 6. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę: co najmniej 1 osobę na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etat tj.: 1) co najmniej 1 pracownik posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów, które służyć będą wywożeniu odpadów w ramach realizacji umowy. 7. Okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 6, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 9. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 7, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań , raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 10. W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagania wskazanego powyżej Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach