Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
- Data zamieszczenia: 2017-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
ul. J. Iwaszkiewicza 5
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
REGON: 39099944100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy baterii alkaicznych i akumulatorów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (każdorazowo na zamówienie Zamawiającego) baterii alkaicznych LR03 AAA 1,2V w ilości 1000 sztuk i akumulatorów NiCd AA 1,2V 1000 mAh w ilości 500 sztuk, które wykorzystywane będą do sprzętu i urządzeń medycznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp - Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu powszechnie dostępnego o ściśle określonym składzie jakościowym - przedmiot zamówienia został opisany przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia 4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31432000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną