Przetargi.pl
„Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch "Pokój I" z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020-2021” Część I i/lub Część II i/lub Część III, i/lub Część IV i/lub Część V i/lub Część VI, Część VII

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch "Pokój I" z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020-2021” Część I i/lub Część II i/lub Część III, i/lub Część IV i/lub Część V i/lub Część VI, Część VII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch "Pokój I" z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020-2021” Część I: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych urządzeń zawierających freony, HCFC, HFC – odpad o kodzie 16 02 11*” w ilości 200 kg; Część II: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – odpad o kodzie 16 02 13*” w ilości 125 kg; Część III: „Odbiór i zagospodarowanie: odpadów drewna, szkła i tworzyw sztucznych zawierających lub zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. drewniane podkłady kolejowe) – odpad o kodzie 17 02 04*” , w ilości 12 500kg; Część IV: „Odbiór i zagospodarowanie: sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmat, ścierek) i ubrań ochronnych innych niż wymienione w 15 02 02 – odpad o kodzie 15 02 03”w ilości 1 000 kg; Część V: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 – odpad o kodzie 16 02 14” w ilości 125 kg; Część VI: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych opon – odpad o kodzie 16 01 03”, w ilości 1 875 kg; Część VII: „Odbiór i zagospodarowanie: odpadów z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tworzyw sztucznych oraz kauczuków i włókien syntetycznych, sklasyfikowanych jako inne nie wymienione odpady – odpad o kodzie 07 02 99”, w ilości 7 500 kg;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – niewymagane Cześć II – niewymagane Część III – 2 000,00 Część IV – niewymagane Część V – niewymagane Część VI – nie wymagane Część VII – 1 000,00 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach w zależności od wyboru: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2018r. poz. 110, z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów , za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentu uprawniającego go do prowadzenia działalności: – Dla Części I – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Zużytymi urządzeniami zawierającymi freony, HCFC, HFC – odpad o kodzie 16 02 11*; – Dla Części II – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Zużytymi urządzeniami zawierającymi niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – odpad o kodzie 16 02 13*; – Dla Części III – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: odpadów drewna, szkła i tworzyw sztucznych zawierających lub zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. drewniane podkłady kolejowe) - odpad o kodzie 17 02 04*” – Dla Części IV – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmat, ścierek) i ubrań ochronnych innych niż wymienione w 15 02 02 – odpad o kodzie 15 02 03” – Dla Części V – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 – odpad o kodzie 16 02 14” Dla Części VI – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: zużytych opon – odpad o kodzie 16 01 03”, – Dla Części VII – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: odpadów z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tworzyw sztucznych oraz kauczuków i włókien syntetycznych, sklasyfikowanych jako inne nie wymienione odpady – odpad o kodzie 07 02 99”,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach