Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż komunalne pochodzących z terenu SRK S.A. Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch „Śląsk” z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020 - 2021”

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż komunalne pochodzących z terenu SRK S.A. Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch „Śląsk” z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020 - 2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż komunalne pochodzące z terenu SRK S.A. Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch „Śląsk” z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020 - 2021”. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w niżej wymienionych częściach: Część I: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych urządzeń zawierających freony, HCFC, HFC – odpad o kodzie 16 02 11*” (zużyte i uszkodzone lodówki); w ilości 750 kg, w tym: rok 2020 – 600 kg; rok 2021 – 150 kg; Część II: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – odpad o kodzie 16 02 13*” (zużyte bądź uszkodzone: świetlówki, monitory); w ilości 1 250 kg, w tym: rok 2020 – 1 000 kg; rok 2021 – 250 kg; Część III: „Odbiór i zagospodarowanie: niebezpiecznych elementów lub części składowych usuniętych ze zużytych urządzeń – odpad o kodzie 16 02 15*” (uszkodzone przekładniki prądowe); w ilości 3 750kg, w tym: rok 2020 – 3 000 kg; rok 2021 – 750 kg; Część IV: „Odbiór i zagospodarowanie: mineralnych olei hydraulicznych niezawierających związków chlorowcoorganicznych – odpad o kodzie 13 01 10*”, w ilości 1 000 kg, w tym: rok 2020 – 800 kg; rok 2021 – 200 kg; Część V: „Odbiór i zagospodarowanie: inne olei silnikowych, przekładniowych i smarowych – odpad o kodzie 13 02 08*”, w ilości 750 kg, w tym: rok 2020 – 600 kg; rok 2021 – 150 kg; Część VI: „Odbiór i zagospodarowanie: sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmat, ścierek) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) – odpad o kodzie 15 02 02*”; w ilości 250 kg, w tym: rok 2020 – 200 kg; rok 2021 – 50 kg; Część VII: „Odbiór i zagospodarowanie: odpadów z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tworzyw sztucznych oraz kauczuków i włókien syntetycznych, sklasyfikowanych jako inne nie wymienione odpady – odpad o kodzie 07 02 99” (elementy z tworzyw sztucznych, gumy – części taśm przenośnikowych, rurociągi, płyty styropianowe, pokrycia faliste, węże hydrauliczne); w ilości 18 750 kg, w tym: rok 2020 – 15 000 kg; rok 2021 – 3 750 kg; Część VIII: „Odbiór i zagospodarowanie: zużytych opon – odpad o kodzie 16 01 03” (w tym opony wielkogabarytowe z częścią felg), w ilości 4 375 kg, w tym: rok 2020 – 3 500 kg; rok 2021 – 875 kg; Część IX: „Odbiór i zagospodarowanie: drewna – odpad o kodzie 17 02 01” (drewno porozbiórkowe, z likwidacji obiektów przemysłowych i pomieszczeń biurowych), w ilości 37 500 kg, w tym: rok 2020 – 10 000 kg; rok 2021 – 27 500 kg; Część X: „Odbiór i zagospodarowanie innych odpadów (w tym zmieszanych substancji i przedmiotów) z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11 – odpad o kodzie 19 12 12” (zmieszane odpady opakowaniowe, wielomateriałowe, tworzywa sztuczne, stłuczka szklana, elementy wyposażenia pomieszczeń biurowych itp.), w ilości 50 000 kg, w tym: rok 2020 – 10 000 kg; rok 2021 – 40 000 kg; 2.1. Wyżej określone ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zarówno łącznej ilości poszczególnych rodzajów odpadów oraz ilości odpadów przewidzianych do odebrania i zagospodarowania w poszczególnych latach realizacji zamówienia. Rzeczywista masa odpadów określona zostanie poprzez ich zważenie podczas realizacji zamówienia jednak nie może przekroczyć wyżej określonych łącznych ilości dla poszczególnych rodzajów odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – nie wymagano Cześć II – nie wymagano Część III – 280,00 (dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100) Część IV – nie wymagano Część V – nie wymagano Część VI – nie wymagano Część VII – 800,00 ( osiemset złotych 00/100) Część VIII – 130,00 ( sto trzydzieści złotych 00/100) Część IX – 1600,00 ( tysiąc sześćset złotych 00/100 ) Część X - 2200,00 (dwa tysiące dwieście złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach w zależności od wyboru: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2018r. poz. 110, z późn. zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty złożonej w formie elektronicznej kopię wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Znak sprawy: ZP- S-0012/20 Wadium na: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż komunalne pochodzące z terenu SRK S.A. Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch „Śląsk” z siedzibą w Rudzie Śląskiej w latach 2020 - 2021”. W pozostałych przypadkach przed terminem wskazanym w punkcie 13 oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, z uwagi na konieczność zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19 zaleca się wysyłanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e – gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e – gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf). Dokumenty, o których mowa w punkcie 12.3 b) ÷ e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i być przedstawione w formie gwarancji nieodwołalnej i bezwarunkowej, zapewniającej na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium w okolicznościach literalnie określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium nie będzie rozpatrywana. 6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 14. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 1. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów , za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentu uprawniającego go do prowadzenia działalności: – Dla Części I – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Zużytymi urządzeniami zawierającymi freony, HCFC, HFC – odpad o kodzie 16 02 11*; – Dla Części II – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Zużytymi urządzeniami zawierającymi niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – odpad o kodzie 16 02 13*; – Dla Części III – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Niebezpiecznych elementów lub części składowych usuniętych ze zużytych urządzeń – odpad o kodzie 16 02 15*; – Dla Części IV – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Mineralnych olei hydraulicznych niezawierających związków chlorowcoorganicznych – odpad o kodzie 13 01 10*; – Dla Części V – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Innych olei silnikowych, przekładniowych i smarowych – odpad o kodzie 13 02 08*; – Dla Części VI – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmat, ścierek) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) – odpad o kodzie 15 02 02*; – Dla Części VII – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Odpadami z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tworzyw sztucznych oraz kauczuków i włókien syntetycznych, sklasyfikowanymi jako inne nie wymienione odpady – odpad o kodzie 07 02 99; – Dla Części VIII – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: Zużytymi oponami – odpad o kodzie 16 01 03; – Dla Części IX – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: drewna – odpad o kodzie 17 02 01; – Dla Części IX – pozwolenie lub zezwolenie wydane przez właściwy organ ochrony środowiska bądź wpis do Rejestru podmiotów Bazy dany o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), uprawniające do transportu i gospodarki: innych odpadów (w tym zmieszanych substancji i przedmiotów) z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11 – odpad o kodzie 19 12 12;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach