Przetargi.pl
Odbiór, transport wraz z załadunkiem i odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstałych na terenach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu w latach 2018 -2020.

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport wraz z załadunkiem i odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstałych na terenach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu w latach 2018 -2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu wraz z załadunkiem i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstałych na terenach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu w latach 2018 -2020. Szacunkowa ilość odpadów w poszczególnych obiektach oraz częstotliwość wykonania usługi zawarta jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 oraz Wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót budowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w formach przewidzianych w art. 45 ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000, z dopiskiem: „Wywóz odpadów – sprawa nr 51/z/2017”. UWAGA !!! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) z pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii jawnej Zamawiającego (budynek nr 2, parter- pokój. 17A - czynna w godz. 7.30 – 11.00 oraz 13.00-15.00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a)aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987) w stosunku do miejsc wytwarzania odpadów w zakresie: - transportu, zbierania i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, odpadów pokonsumpcyjnych kat. III. b) aktualną decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 wydanej przez Prezydenta Miasta Poznania zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz.1289 ) oraz Wójta Gminy Suchy Las dotyczącej działalności na terenie Gminy Suchy Las bądź zaświadczenie o wpisie do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z w/w Ustawą. c) Oświadczenie o prowadzeniu działalności w zgodzie z zasadą bliskości (art. 20 ust. 1 i 2 Ustawy 14 grudnia 2012 r. o odpadach) w stosunku do miejsc prowadzenia działalności wytwórcy odpadów. Uwaga! Z załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia a także, że ma zezwolenie właściwego organu na odbiór odpadów o odpowiednich kodach oraz transport, zbieranie i odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, jeżeli działalność ta prowadzona jest łącznie z działalnością związaną z transportem odpadów. Podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak te stawiane Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. przed podpisaniem umowy: - potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykazanych środków transportu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach