Przetargi.pl
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, Kołbielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    Kołbielska 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
    REGON: 55124300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsiennica.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie osadów ściekowych oraz odpadów skratek i piaskownika wraz z użyczeniem kontenerów. 1.2. Zamówienie obejmuje trzy części: Część 1 Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych Zakres zamówienia został określony szacunkowo na podstawie ilości osadów wytworzonych w poprzednim roku. Rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości wywiezionego i zagospodarowanego osadu. Ilość osadów: Komunalne osady ściekowe – kod 19 08 05 - ilość 400 Mg Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi oraz zastrzega sobie, zwiększenie lub zmniejszenie ilości osadów w okresie obowiązywania realizacji zamówienia. Taka zmiana nie może rodzić żadnych skutków dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje również użyczenie kontenerów KP7 lub większych na komunalne osady ściekowe. Kontenery muszą być szczelne (nie powodować wycieków). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020.797 oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Miejsce odbioru odpadów: Gminna Oczyszczalnia Ścieków w Siennicy. Odpady (osady ściekowe) będą odbierane przez Wykonawcę sukcesywnie, po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną lub mailową w terminie określonym przez Wykonawcę. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wraz z użyczeniem kontenerów z oczyszczalni ścieków w Siennicy odpowiada Wykonawca. Środki transportu użyte przez Wykonawcę do wykonywania usługi muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem zamówienia t. j. muszą być szczelne (nie powodować wycieków), stabilne (uniemożliwiające osuwanie się odpadów i przedostanie się poza pojazd) oraz muszą mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie. Część 2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów skratek Zakres zamówienia został określony szacunkowo na podstawie ilości odpadów wytworzonych w poprzednim roku. Rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości wywiezionego i zagospodarowanego odpadu. Ilość odpadów: Skratki - kod 19 08 01 - ilość - 20 Mg Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi oraz zastrzega sobie, zwiększenie lub zmniejszenie ilości skratek w okresie obowiązywania realizacji zamówienia. Taka zmiana nie może rodzić żadnych skutków dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje również użyczenie kontenerów o pojemności 1100 l na odpady skartek a po zmianie technologii na oczyszczalni ścieków dopuszcza zmianę kontenerów na KP7 lub większych. Kontenery muszą być szczelne (nie powodować wycieków). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020.797) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Miejsce odbioru odpadów: Gminna Oczyszczalnia Ścieków w Siennicy. Odpady (skratki) będą odbierane przez Wykonawcę sukcesywnie, po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną lub mailową w terminie określonym przez Wykonawcę. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wraz z użyczeniem kontenerów z oczyszczalni ścieków w Siennicy odpowiada Wykonawca. Środki transportu użyte przez Wykonawcę do wykonywania usługi muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem zamówienia, tj.: muszą być szczelne (nie powodować wycieków), stabilne (uniemożliwiające osuwanie się odpadów i przedostanie się poza pojazd) oraz muszą mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie. Część 3 Odbiór, transport i zagospodarowanie zawartości piaskownika Zakres zamówienia został określony szacunkowo na podstawie ilości odpadów wytworzonych w poprzednim roku. Rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości wywiezionego i zagospodarowanego odpadu. Ilość odpadów: Piaskownik - 19 08 02 ilość - 30 Mg Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi oraz zastrzega sobie, zwiększenie lub zmniejszenie ilości piasków w okresie obowiązywania realizacji zamówienia. Taka zmiana nie może rodzić żadnych skutków dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w części 3 obejmuje również użyczenie kontenerów o pojemności 1100 l na odpady piaskownika a po zmianie technologii na oczyszczalni ścieków dopuszcza zmianę kontenerów na KP7 lub większych. Kontenery muszą być szczelne (nie powodować wycieków). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020.797.), oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Miejsce odbioru odpadów: Gminna Oczyszczalnia Ścieków w Siennicy. Odpady (zawartość piaskownika ) będą odbierane przez Wykonawcę sukcesywnie, po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną lub mailową w terminie określonym przez Wykonawcę. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wraz z użyczeniem kontenerów z oczyszczalni ścieków w Siennicy odpowiada Wykonawca. Środki transportu użyte przez Wykonawcę do wykonywania usługi muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem zamówienia, tj.: muszą być szczelne (nie powodować wycieków), stabilne (uniemożliwiające osuwanie się odpadów i przedostanie się poza pojazd) oraz muszą mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości Dla części I 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla części II 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). Dla części III 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020.797.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, lub wpis do rejestru BDO. (dotyczy części I, II i III) b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020.797) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem. (dotyczy części I, II i III)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.14. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach