Gmina Słupno ogłasza przetarg
- Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2679560, 2679584 , fax. 242 612 977
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
ul. Miszewska
09-472 Słupno, woj. mazowieckie
tel. 024 2679560, 2679584, fax. 242 612 977
REGON: 61101599700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. Stepowej w Nowym Gulczewie (etap I od ulicy Rogozińskiej do Zagłoby oraz etap II od ulicy Szlacheckiej w kierunku jaru rzeki Rosicy) – Rozwój infrastruktury drogowej - ZAKRES II z ETAPU II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Budowa ul. Stepowej w Nowym Gulczewie (etap I od ulicy Rogozińskiej do Zagłoby oraz etap II od ulicy Szlacheckiej w kierunku jaru rzeki Rosicy) – Rozwój infrastruktury drogowej” - ZAKRES II z ETAPU II. Zakres robót dla sieci kanalizacji deszczowej oraz robót drogowych został przedstawiony na załącznikach graficznych Nr 1 i 2 pn.”Zakres robót przewidzianych do realizacji - kanalizacja deszczowa” oraz „Zakres robót przewidzianych do realizacji – branża drogowa”. Załączone przedmiary robót obejmują zakres przewidziany do realizacji -ZAKRES II ETAP II. Uwaga: - Materiał z rozbiórek stanowi własność Zamawiającego, chyba że Zamawiający stwierdzi inaczej. - Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na odległość do 5 km. - Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej zagospodarowanie materiałów z rozbiórki zgodnie z Zarządzeniem nr 46/2020 Wójta Gminy Słupno z dnia 21 kwietnia 2020r. 2. CPV: 45000000-7; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II – załączniki graficzne Nr 1 i 2 pn.”Zakres robót przewidzianych do realizacji - kanalizacja deszczowa” oraz „Zakres robót przewidzianych do realizacji – branża drogowa”, dokumentacja projektowa, STWiORB i zapisy SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj. 1) układanie podbudowy z betonu, podsypki cementowo – piaskowej, warstwy stabilizacji cementem, 2) układanie nawierzchni z kostki betonowej, 3) montaż sieci kanalizacyjnych. 5. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Urząd Gminy Słupno, VISTULA BANK SPÓŁDZIELCZY nr 85 9011 0005 0002 0981 2000 0050. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna. 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04 - Prace zabezpieczające i osuszające podziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
Dodano: 2024-07-04 - Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
Dodano: 2024-07-04 - Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
Dodano: 2024-07-03 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-03