Przetargi.pl
Odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, leków przeterminowanych z terenu gminy Stare Babice oraz obsługa gminy w zakresie likwidacji dzikich wysypisk

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, leków przeterminowanych z terenu gminy Stare Babice oraz obsługa gminy w zakresie likwidacji dzikich wysypisk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, leków przeterminowanych z terenu gminy Stare Babice oraz obsługa gminy w zakresie likwidacji dzikich wysypisk odpadów. W ramach realizacji zamówienia wykonane zostaną następujące usługi: 1) Odbiór sprzed posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Stare Babice, odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wystawianych przez właścicieli nieruchomości (z grupy 20 wg katalogu odpadów). W ramach odbioru Wykonawca zapewni środki transportu, załadunek odpadów na środki transportu, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów. Odpady zebrane w czasie akcji zostaną poddane dalszej segregacji przez Wykonawcę, lub współpracujące z nim podmioty, odzyskowi lub recyklingowi. Koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów spoczywa na Wykonawcy. Na terenie Gminy znajduje się ok. 4500 posesji. Obowiązkiem Wykonawcy będzie obsługa wszystkich posesji z terenu Gminy. Odbiór odpadów realizowany będzie w okresie od 16 do 20 kwietnia 2012 roku (od godz. 800). Teren gminy został podzielony na 5 rejonów obsługiwanych w kolejnych dniach akcji zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. Wykonawca ma obowiązek codziennego składania sprawozdań dotyczących ilości odebranych odpadów z podziałem na odpady wielkogabarytowe i zużyty sprzęt elektroniczny. 2) Interwencyjne podstawienie, odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów komunalnych z grupy 20 wg katalogu odpadów (bez załadunku) w kontenerach KP-7 z miejsc wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych na terenie gminy Stare Babice (dotyczy likwidacji dzikich wysypisk). Kontenery muszą być podstawione w miejsce wskazane przez Zamawiającą w terminie 2 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego. Zamawiający informuje, że w ciągu 2011 r. rozstawiono ok. 20 szt. kontenerów KP-7. 3) Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie leków przeterminowanych (klasyfikowanych kodem 200132 wg katalogu odpadów) wysegregowanych przez mieszkańców do pojemników gminy Stare Babice z następujących obiektach: a) Przychodnia Zdrowia w Starych Babicach ul. Rynek 21, tel. 722-90-02 b) Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lekarz Rodzinny, Borzęcin Duży ul. Warszawska 818, tel. 752-05-20 c) Apteka GABA s.c. Bożena Sztwiertnia-Cieszkowska, Babice Nowe ul. Warszawska 187, tel. 752-94-29 d) Apteka Pod Łosiem, Latchorzew ul. Hubala Dobrzańskiego 42/44, tel. 733-04-86 e) Apteka ARNICA Stare Babice ul. Rynek 17, tel. 733-00-26 Wykonawca ma obowiązek prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu ewidencji ilościowej odpadowych leków z zastosowaniem dokumentów obrotu odpadami i kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Sposób wykonania usługi: 1) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z: a) zapisami niniejszej SIWZ b) Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) c) Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) 2) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania robót objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury. 4) Każdorazowo po dokonaniu odbioru kontenera z odpadami, Wykonawca zobowiązany jest posprzątać teren wokół miejsca lokalizacji i doprowadzić do stanu pierwotnego. 5) Wykonawca będzie odbierał przeterminowane leki z poszczególnych punktów w terminie 2 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego. Zgłoszenia dokonywać będzie Zamawiający lub właściciel punktu odbioru. 6) Do wykonania zamówienia Wykonawca musi użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą jakość wykonanych usług oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 7) Wszelkie roszczenia, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonywaniem usługi będącej przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym roszczenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 8) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody spowodowane na skutek nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 9) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz osób w obrębie wykonywanych usługi. 10) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Zabezpieczenia interesów osób trzecich b) Ochrony środowiska c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1 700 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach