Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, z nieruchomości niezamieszkałych oraz obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice

Gmina Kozielice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-204 Kozielice, Kozielice
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5630377 w. 36, 5630371 , fax. 091 5630365
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozielice
    Kozielice 73
    74-204 Kozielice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5630377 w. 36, 5630371, fax. 091 5630365
    REGON: 00054158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozielice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, z nieruchomości niezamieszkałych oraz obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, z nieruchomości niezamieszkałych oraz obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r. Zamówienie stanowi 2 zadania. 1)Zadanie 1 W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Kozielice, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Udostępnienie przez wykonawcę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tj. PSZOK na potrzeby odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców gminy Kozielice, wyposażenie nieruchomości w worki/pojemniki do selektywnego gromadzenia odpadów – tworzyw sztucznych/metali, szkła, papieru i odpadów ulegających biodegradacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadana 1 stanowi załącznik 5 do SIWZ. 2)Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych oraz obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych, położonych na terenie Gminy Kozielice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 stanowi załącznik nr 5a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie odbioru odpadów m.in. o następujących kodach : 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 06*, 17 01 07, 17 01 80, 17 09 04, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 10, 20 01 13*, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 31, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 39, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 99. b) jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie zbierania odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, z terenu Gminy Kozielice , o którym mowa w art. 9c i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. z 2019 r., poz. 2010) - w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa ten lub ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za realizację danego zakresu przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4) Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2 ,4 i 8 ustawy Pzp. 6) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarte w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale 7) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarte w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 6, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8) W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość zastosowania „procedury odwróconej", zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt. 1 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach