Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Sanok

Gmina Sanok ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656551 , fax. 013 4656553
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
    ul. Kościuszki 23 23
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656551, fax. 013 4656553
    REGON: 37044074900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Sanok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. 1.Powierzchnia gminy Sanok wynosi 231 km2 2.Gmina Sanok obejmuje swoim zasięgiem 32 miejscowości wiejskie 3.Długość dróg na terenie gminy Sanok oraz trasy, z których winien odbywać się odbiór odpadów to około 179,1 km, przy czym ok, 54,3 km to drogi po których może poruszać się samochód o masie do 3,5 t. Podane długości dróg wyliczono w granicach administracyjnych gminy Sanok, nie obejmują odległości do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych ora przejazdu pomiędzy miejscowościami gminy Sanok po terenie administracyjnym Miasta Sanoka 4.Szacunkowa liczba mieszkańców w wynosi - 14760 mieszkańców 5.Szacunkowa liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) - 4 657 szt. 6.Liczba nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne wynosi około 192 w tym 55 obiekty użyteczności publicznej, 27 cmentarzy. 7. Do gromadzenia odpadów niesegregowanych dla nieruchomości zamieszkałych stosowane będą worki z tworzywa sztucznego nie większe niż 120L lub pojemniki o pojemności 60L, 120L lub 240L. Pojemniki oraz worki na zmieszane odpady komunalne zapewnia właściciel nieruchomości we własnym zakresie 8. Do gromadzenia odpadów niesegregowanych dla nieruchomości niezamieszkałych stosowane będą worki z tworzywa sztucznego nie większych niż 120L lub w pojemniki o pojemności 60L, 120L, 240L, 1100L oraz kontenery 7000L(KP7).Pojemniki oraz worki na zmieszane odpady komunalne zapewnia właściciel nieruchomości we własnym zakresie. 9.Częstotliwość załadunku i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych gromadzonych w workach oraz pojemnikach 60L, 120L, 240L, 1100L - 2 raz w miesiącu. Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Częstotliwość załadunku i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach o pojemności 7000L (KP 7) - 1 raz w miesiącu. Odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie właściciela lub zarządcy nieruchomości w terminie 48 godzin od daty zgłoszenia. Kontenery 7000L (KP 7) nie musi być oznaczony kodem kreskowym. Wykonawca musi prowadzić ewidencję wywozu kontenerów 7000L(KP7) 11. Do gromadzenia odpadów segregowanych stosuje się worki o grubości i szczelności zapewniającej ich wytrzymałość, o następujących pojemnościach i kolorach: 11.1. żółty (o pojemności 120 L) - na opakowania z tworzyw sztucznych i opakowania z metalu, z napisem /plastik i metal/,11.2. zielony (o pojemności 80 L) - na opakowania ze szkła, z napisem /szkło/,11.3. niebieski (o pojemności 120 L) - na papier, tekturę, opakowania z papieru i tektury, opakowania wielomateriałowe (tetrapaki), z napisem /papier, tektura i opakowania wielomateriałowe/. Przewidywane zapotrzebowanie na worki w czasie realizacji zamówienia, które zobowiązany jest zapewnić Wykonawca: -żółty (o pojemności 120 L) - w ilości ok. 20 tyś. sztuk -zielony (o pojemności 80 L) - w ilości ok. 14 tyś. sztuk -niebieski (o pojemności 120 L) - w ilości ok. 12 tyś. sztuk W trakcie trwania realizacji zamówione ilości worków mogą ulec zamianie, w zależności od faktycznego zapotrzebowania. 12.Odbieranie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie w wyznaczonych miejscach w poszczególnych miejscowościach gminy Sanok jeden raz w roku w miesiącach wrzesień/październik zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 13. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy: innych odpadów nieulegających biodegradacji będzie się odbywał na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w terminie do 2 dni od zgłoszenia. Odpady będą gromadzone w kontenerach o pojemności 7000L. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewnia właściciel nieruchomości. 14. Opróżnianie koszy przystankowych na terenie gminy Sanok, odbywać się będzie w terminach odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. 15.Odbiór odpadów powstałych w wyniku porządkowania terenów publicznych odbywać się będzie poprzez podstawienie przez Wykonawcę kontenera w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Minimalna jednorazowa ilość odpadów przewidziana do odbioru 3 m3. 16. Przewidywane ilości odpadów: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 800 Mg, Odpady z selektywnej zbiórki (plastik/metal,szkło, papier, wielomateriałowe):200 Mg, Odpady wielkogabarytowe: 90 Mg, Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 20 Mg, Inne odpady nieulegające biodegradacji (odpady z cmentarzy): 60 Mg, Odpady z pielęgnacji terenów zieleni (z cmentarzy): 27 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z dopiskiem: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu gminy Sanok na następujący rachunek Zamawiającego:16864211842018002579120003 w banku: Podkarpacki Bank Spółdzielczy o/Sanok 5. Oryginał dokumentu wadium, wnoszonego w innych niż pieniądz formach, należy złożyć do oferty, przy czym w celu umożliwienia zwrotu wadium gwarantowi zaleca się jego takie umieszczenie ,aby było możliwe wyjęcie dokumentu bez dekompletowania oferty. 6. Kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach