Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem, transport i zagospodarowanie odpadów na terenach administrowanych przez 33. BLTr. i 16 brl w Jarocinie zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2A i 2B do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania: Zadanie nr 1- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie Zadanie nr 2- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1. a) Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie w rodzajach i szacunkowych ilościach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ). b) Ilości odpadów są szacunkowe uwzględniające 12 miesięczny okres obowiązywania umowy; c) Zamawiający nie zobowiązuje się do przekazania wymienionych odpadów w całości; d) Transport odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu posiadającym uprawnienia w zakresie ADR. Wykonawca udostępni zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne na każde żądanie Zamawiającego; e) Odpady odbierane będą po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego w ciągu 7 dni; f) Środek transportu będzie wyposażony w wagę do ważenia odpadów; g) Dokładna ilość odpadów zostanie określona w trakcie odbioru, w wyniku ważenia odpadów poddawanych przekazaniu; h) Na przewóz każdej partii odpadów zostanie sporządzona „karta przekazania odpadów” zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973). Zadanie nr 2 a) Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem, transport i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie w rodzajach i szacunkowych ilościach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2B do SIWZ); b) Ilości odpadów są szacunkowe uwzględniające 12 miesięczny okres obowiązywania umowy; c) Zamawiający nie zobowiązuje się do przekazania wymienionych odpadów w całości ; d) Transport odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu posiadającym uprawnienia w zakresie ADR. Wykonawca udostępni zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne na każde żądanie Zamawiającego; e) Środek transportu będzie wyposażony w wagę do ważenia odpadów; f) Dokładna ilość odpadów zostanie określona w trakcie odbioru, w wyniku ważenia odpadu poddawanego przekazaniu; g) Transport odpadów pokonsumpcyjnych z placówki Zamawiającego będzie dokonywany środkiem transportu dopuszczonym do przewożenia materiałów kategorii 3; h) Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych od Zamawiającego będzie dokonywany co najmniej raz na 14 dni w godzinach 7:30 - 12:00, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego konkretnego terminu odbioru; i) Jeśli zaistnieje taka potrzeba Wykonawca odbierze w trybie awaryjnym odpady o kodzie 20 01 08 w ciągu 48h od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego; j) Na przewóz każdej partii odpadów zostanie sporządzona „karta przekazania odpadów” zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973); k) Wykonawca dostarczy specjalne pojemniki na przechowywanie odpadów o kodzie 20 01 80, w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Użyczone pojemniki muszą być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia. Użyczenie pojemników przez Wykonawcę Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy nastąpi bez dodatkowych opłat. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm): - min. 2 osób – kierowców, którzy będą przewozili odpady Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. 5. Regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę zostały również określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8, 9 do SIWZ. 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy tylko zadania nr 1 a) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) w zakresie transportu odpadów; b) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2A i 2B do SIWZ c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach