Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz jednostek organizacyjnych Gminy i cmentarzy z terenu Gminy Stepnica oraz PSZOK

Gmina Stepnica ogłasza przetarg

  • Adres: 72112 Stepnica, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 188 521 , fax. 914 188 580
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
    ul. Kościuszki 4
    72112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 188 521, fax. 914 188 580
    REGON: 81168433800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz jednostek organizacyjnych Gminy i cmentarzy z terenu Gminy Stepnica oraz PSZOK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz jednostek organizacyjnych Gminy i cmentarzy z terenu Gminy Stepnica i dostarczenie ich do miejsca zagospodarowania lub utylizacji. 2. Zgodnie z art. 9e ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r poz. 250 z późn. zm.) w związku z art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), Wykonawca odebrane z terenu Gminy Stepnica odpady komunalne zmieszane, biodegradowalne i zielone oraz odpady zbierane selektywnie przekazywać będzie do należącego do Celowego Związku Gmin R-XXI Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Słajsinie, gm. Nowogard, którego Gmina Stepnica jest członkiem. Obiekt ten jest Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych ( dalej RIPOK ) dla regionu gospodarki odpadami R-XXI. Adres Instalacji: Słajsino 30, 72-200 Nowogard Podmiot Odpowiedzialny za eksploatację instalacji: Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard www.czg.nowogard.pl 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250, ze zm.), 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672, ze zm.), 3) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, ze zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122; oraz zgodnie z: 5) uchwałą Rady Miejskiej w Stepnicy nr IV/40/15 z dnia 24 kwietnia 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów zmienionej uchwałą Rady Miejskiej w Stepnicy nr XIV/150/16 z dnia 30 września 2016 r. 6) uchwałą Rady Miejskiej w Stepnicy nr XII/128/16 z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stepnica, dalej zwaną Regulaminem, zmienionej uchwałą Rady Miejskiej w Stepnicy nr XIV/149/16 z dnia 30 września 2016 r.; 4. Charakterystyka Gminy Stepnica: 1) gmina miejsko - wiejska, 2) powierzchnia terenu Gminy Stepnica wynosi 294 km2 3) Gminę zamieszkuje ok. 5 000 mieszkańców; 4) ilość wytworzonych odpadów komunalnych zmieszanych, które wykonawca odbierał od właścicieli nieruchomości zamieszkanych w 2014 r. 764 Mg natomiast 2015 r. 805 Mg, szacunkowa ilość do odbioru 784,5 Mg/rok; 5) ilość odpadów zebranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: a. tworzywa sztuczne i metale – 31 Mg w 2015 r., b. makulatura – 13 Mg w 2015 r, c. szkło – 29,3 Mg w 2015 r. d. odpady biodegradowalne – 13 Mg w 2015 r. e. odpady wielkogabarytowe w tym RTV i AGD – 25 Mg w 2015 r. f. zużyte opony – 5 Mg/rok Szacunkowa ilość do odbioru 116,6 Mg/rok. 6) Ilość odpadów selektywnie zebranych i zgromadzonych w jednostkach organizacyjnych Gminy ( szkoły, GOK, świetlice wiejskie ) oraz cmentarzach – 100 Mg/rok ( papier, plastik, szkło, metale ). 7) Gmina Stepnica wykonała i wyposażyła oraz utrzymuje punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK). 8) Wykonawca będzie odbierał odpłatnie (na indywidualne zgłoszenie) od mieszkańców Gminy Stepnica gruz budowlany. 5. Zakres przedmiotu zamówienia : 5.1 zaopatrzenie właścicieli nieruchomości przez okres trwania umowy w worki 120 dm3 z folii PEHD, zgodnie z Regulaminem. Koszt worków wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej zryczałtowanej, określonej w ofercie wykonawcy, za 1 Mg zebranych i przekazanych do zagospodarowania odpadów komunalnych; 5.2. Wykonawca będzie odbierał odpady zgromadzone w PSZOK na pisemne zgłoszenie drogą elektroniczną. 5.3. odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (każdej ilości), z podziałem na: a) zmieszane odpady komunalne - gromadzone w pojemnikach, kontenerach, workach, b) odpady komunalne selektywnie zbierane: 1.papier i tektura, 2. tworzywa sztuczne (w tym opakowania wielomateriałowe) i metale, 3. szkło oraz 4. odpady ulegające biodegradacji - gromadzone w pojemnikach lub workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki; 5.4. odbieranie odpadów zbieranych selektywnie (szkło i butelki PET) z ogólnodostępnych 32 punktów na terenie Gminy Stepnica oraz transport ich do miejsca zagospodarowania tj. do RIPOK 5.5. odbieranie odpadów zbieranych selektywnie (szkło, plastik, papier, metale ) od jednostek organizacyjnych Gminy i cmentarzy oraz transport ich do miejsca zagospodarowania tj. do RIPOK; 5.6. transport i przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, (w każdej ilości), przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi, tj. do RIPOK; 5.7. transport i przekazywanie odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów tj. do RIPOK; 5.8. odbieranie z PSZOK odpadów (w każdej ilości): 1) papier i tektura, czasopisma, gazety itp., w tym opakowania, 2) tworzywa sztuczne, w tym opakowania oraz opakowania wielomateriałowe, 3) metale, w tym opakowania, 4) szkło, w tym opakowania, 5) odpady komunalne ulegające biodegradacji, 6) przeterminowane leki i chemikalia, 7) zużyte baterie i akumulatory, 8) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 9) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 10) zużyte opony, 11) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; 5.9. prowadzenie, przynajmniej 1 raz w roku, zbiórki z terenów nieruchomości zamieszkałych mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; terminy i harmonogram zbiórek zostaną uzgodnione przez wykonawcę z Zamawiającym. Realizacja usługi będzie polegała na poinformowaniu mieszkańców o organizowaniu tzw. „wystawki” (z podaniem dnia odbioru w/w odpadów) w formie ogłoszeń, strona internetowa wykonawcy oraz Zamawiającego, informacja w administracjach osiedlowych wszystkich zasobów mieszkaniowych na terenie Gminy, na tablicach sołeckich poszczególnych sołectw; zbiórka powinna być tak zaplanowana, żeby objęła cały obszar Gminy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13.900,00 słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO O/GOLENIÓW 65 1020 4812 0000 0502 0007 7420. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. Należy załączać oryginał dokumentu wadialnego wraz z ofertą w odrębnej kopercie oznaczonej WADIUM i nazwa postępowania. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach