Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU MIASTA MSZANA DOLNA

Urząd Miasta Mszana Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310417 , fax. 018 3311555
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mszana Dolna
    ul. Józefa Piłsudskiego 2 2
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310417, fax. 018 3311555
    REGON: 00052548700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU MIASTA MSZANA DOLNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:A-POSTANOWIENIA OGÓLNE: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych sprzed każdej nieruchomości położonej na terenie Miasta Mszana Dolna, na której zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowanie ich (odzysk lub unieszkodliwienie), bez względu na warunki atmosferyczne, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV-397-12 z dnia 2 lipca 2012 r. - Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz postanowieniami Uchwały nr XXXIII/230/2013 Rady Miasta Mszana Dolna z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mszana Dolna, Uchwały nr XXXII-226-2012 Rady Miasta Mszana Dolna z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów; Dla potrzeb niniejszego zamówienia przez odpady komunalne rozumie się odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych, w rozumieniu ustawy o odpadach. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1)zbieranych regularnie w pojemnikach na nieruchomościach: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod odpadu 20 03 01), tworzyw sztucznych (kody odpadów 20 01 39, 15 01 02), opakowań wielomateriałowych (kody odpadów 15 01 05), metali (kody odpadów 20 01 40, 15 01 04), papieru i tektury (kody odpadów 20 01 01, 15 01 01) oraz szkła (kody odpadów 20 01 02, 15 01 07). odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (kod odpadu 20 01 08) i odpadów zielonych (kod odpadu 20 02 01). Przez pojemnik rozumie się specjalnie oznakowanie worki foliowe oraz pojemniki z tworzywa sztucznego lub metalowe oraz kontenery i kosze uliczne. 2)odbiór odpadów komunalnych poza systemem pojemnikowym. a)Odpady wielkogabarytowe oraz odpady budowlane i rozbiórkowe, będą odbierane przez Wykonawcę dwa razy w roku (wiosna, jesień) na zasadzie tzw. wystawki z pobocza dróg osiedlowych, gminnych, powiatowych na terenie Miasta Mszana Dolna . b)Przeterminowane leki zbierane będą do pojemników odpowiednio zabezpieczonych ustawionych w aptekach. Pojemniki te dostarczy Wykonawca w ilości i wielkości ustalonej z Zamawiającym oraz oznaczy je: nazwa, adres, tel. wykonawcy, z napisem ZUŻYTE LEKI. Odpady te będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego. c)Zużyte baterie zbierane będą do pojemników odpowiednio zabezpieczonych ustawionych w Szkołach oraz budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna. Pojemniki te dostarczy Wykonawca w ilości i wielkości ustalonej z Zamawiającym oraz oznaczy je: nazwa, adres, tel. Wykonawcy, z napisem ZUŻYTE BATERIE. Odpady te będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego. 3.W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 4.W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach). 5.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to między innymi odbioru, przeładunku, transportu, organizacji bazy magazynowo - sprzętowej oraz wszelkich spraw formalno-prawnych, związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy, prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. B)CHARAKTERYSTYKA MIASTA MSZANA DOLNA: - Powierzchnia: 27,1 km2. - Liczba mieszkańców: wynikająca z deklaracji właściciela nieruchomości: 6344 na dzień 28.08.2015 r. - Mieszkańcy zamieszkują: 18 budynków wielorodzinnych (ok 384 gospodarstw) i ok.1600 budynków jednorodzinnych. - Ilość odpadów komunalnych zebranych na terenie Miasta Mszana Dolna w 2014 r.: - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 834,7 Mg - Odpady komunalne ulegające biodegradacji i odpady zielone - 110,2 Mg - Szkło, Tworzywa sztuczne, Papier i tektura, Metale - 302,3 Mg - Odpady wielkogabarytowe (w tym zużyte opony od 2013r.) - 90,3 Mg - Odpady niebezpieczne - 0,9 Mg - Popiół - 13,1 Mg C)GROMADZENIE ODPADÓW: 1.Odpady są gromadzone w workach do zbierania odpadów bądź w metalowych lub plastikowych pojemnikach. 2.Gromadzenie odpadów w pojemnikach metalowych lub plastikowych może następować: 1)na nieruchomościach zabudowanych budynkami wielorodzinnymi 2)w zabudowie jednorodzinnej (pojemniki 120l) 3.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nieodpłatnie pojemniki do selektywnej zbiórki i na zmieszane odpady komunalne. Spełnienie powyższego obowiązku następuje poprzez dostarczenie worków do zbierania odpadów lub metalowych lub plastikowych pojemników na odpady zmieszane dla nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi, albo metalowych lub plastikowych pojemników dla nieruchomości zabudowanymi budynkami wielorodzinnymi. 4.Wykonawca dostarczając worki zobowiązany jest do dostarczenia 2 kompletów worków (brązowych, żółtych, szarych, zielonych) właścicielom nieruchomości w terminie 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów, oraz do sukcesywnego uzupełniania worków po każdorazowym odbiorze na zasadzie (worek za worek). 5.Wykonawca ponadto zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu po 200 worków z każdego koloru. 6.Określa się następujące rodzaje worków: 1)brązowy - odpady ulegające biodegradacji 2)szary, czarny, bądź inny niż wymienione w pkt 1,3,4 - odpady pozostałe, niesegregowane (zmieszane) 3)żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale oraz papier i tektura 4)zielony - szkło. 7.Określa się charakterystykę worków do odbioru odpadów komunalnych: a)Worki dostosowana wytrzymałość do poszczególnych frakcji gromadzonych w nich odpadów o pojemności 120 litrów b)oznakowanie - nazwa Zamawiającego (MIASTO MSZANA DOLNA), nazwa, adres, tel. Wykonawcy oraz nazwą (BIOODPADY), (ODPADY NIESEGREGOWANE), (PAPIER, PLASTIK, METAL, TEKSTYLIA), (SZKŁO), a także numer domu właściciela nieruchomości zamieszkałej( lub miejsce na wpisanie nr domu), z której będą te pojemniki bądź worki odbierane. 8.Wykonawca dostarczając pojemniki na nieruchomości zabudowanymi budynkami wielorodzinnymi zobowiązany jest w terminie 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów dostarczyć uzgodnione z zarządcą nieruchomości metalowe lub plastikowe pojemniki odpowiednie do odbioru odpadów z tej nieruchomości. 9.Wykonawca dostarczając pojemniki na nieruchomości zabudowanymi budynkami jednorodzinnymi zobowiązany jest do dostarczenia oznakowanych pojemników metalowych lub plastikowych z możliwością wpisania na nich adresu nieruchomości. 10.Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udostępnienia przez Wykonawcę pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych. Wykonawca dostarczając na nieruchomości pojemniki metalowe lub plastikowe jest obowiązany do zawarcia na czas trwania umowy odbioru zawrzeć z właścicielami lub zarządcami nieruchomości umowę użyczenia. Wzór umowy Wykonawca dostarcza do akceptacji zamawiającemu w ciągu 14 dni od rozstrzygnięcia przetargu. 11.Wykonawca zapewni mieszkańcom Miasta Mszana Dolna możliwość dostarczania odpadów na teren bazy Wykonawcy lub instalacji zagospodarowania odpadów, w ramach Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca będzie prowadził szczegółową ewidencję ilości i jakości odpadów dostarczonych z terenu Miasta Mszana Dolna bezpośrednio z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca do końca następnego miesiąca zobowiązany jest przekazać informację Zamawiającemu ile odpadów było przekazane do PSZOK. 12.Przedmiotowe koszty opisane w pkt. 10 i 11 zostaną wliczone w ryczałtową opłatę. D)CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW: 1.Wykonawca zobowiązany jest wykonać harmonogram realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. 2.Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, odpadów niebezpiecznych, odpadów budowlanych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie następował 3 razy w okresie zamówienia, na zasadzie jednodniowej (akcji) ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, ze specjalnie do tego wyznaczonych miejsc zbiórki, na które Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, a zwłaszcza mebli zezwala się odbiór również sprzed posesji, indywidualnie od każdej nieruchomości w terminie ustalonym z Zamawiającym. Dodatkowo w okresie zamówienia Wykonawca dostarczy jeden kontener do wyznaczonego miejsca przez Zamawiającego na odpady komunalne, który systematycznie po zapełnieniu będzie go odbierał. E).ODBIÓR ODPADÓW: 1.Wykonawca zapewni odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający właściwy stan sanitarno-porządkowy na terenie nieruchomości. Z budynków zabudowy wielorodzinnej odpady komunalne będą odbierane bezpośrednio z altan śmietnikowych i miejsc ich gromadzenia, natomiast z budynków jednorodzinnych sprzed nieruchomości. 2.Wykonawca zapewni odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich zamieszkanych nieruchomości na terenie Miasta Mszana Dolna, w tym celu będzie używał odpowiedniego sprzętu oraz wykonywał odpowiednie czynności, które będą uwzględniały warunki terenowe oraz pogodę. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: a)zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - Zamawiający wymaga, aby na drogach będących w Zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg. b)dokonywania odbioru odpadów z wszystkich nieruchomości wymienionych w załączniku Nr 10 do SIWZ oraz nowo zgłoszonych, na których zamieszkują mieszkańcy od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. c)do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których powstały odpady komunalne, a nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego . d)dokonywania odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości zamieszkanych będzie utrudniony z powodu w szczególności prowadzonych remontów dróg, dojazdów, zamknięcia drogi, warunków atmosferycznych. W takich przypadkach Wykonawca powinien odebrać odpady w inny sposób i nie przysługują mu roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. e)ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania. f)terminowego zbierania i wywożenia odpadów. g)do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów - zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mszana Dolna, a nadto do udostępnienia Zamawiającemu dokumentacji, prowadzonej kontroli, na żądanie Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji fotograficznej, niezwłocznego powiadomienia o zaistniałym fakcie Zamawiającego oraz właściciela, posiadacza albo zarządcę nieruchomości oraz odbioru odpadów nieprawidłowo posegregowanych jako zmieszane odpady komunalne. Dokumentacja fotograficzna, o której mowa powyżej, winna zostać dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 3 dni od daty jej sporządzenia, w formie elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych lub za pomocą poczty e-mail: gospodarkaodpadami@mszana-dolna.pl h)do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. i)porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu j)naprawiania i ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów, uszkodzenie lub zniszczenie pojemników itp.); za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. F)BAZA MAGAZYNOWO - TRANSPORTOWA : 1.Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Miasta Mszana Dolna, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy miasta, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 2.Baza magazynowo - transportowa musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; G)SPRAWOZDAWCZOŚĆ: 1.Wykonawca jest zobowiązany do: 1)sporządzania półrocznych sprawozdań, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi i przekazywania Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. 2)sprawozdanie powinno zawierać: a)informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane, b)informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisku odpadów, nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania c)liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; d)wskazania właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym nie zbierają selektywnie odpadów). 3)dostarczania Zamawiającemu zestawienia raportów wagowych i kart przekazania odpadów, w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca i 7 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego wraz z fakturą. H)INNE OBOWIĄZKI: 1.Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 2.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 3.Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 4.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 5.Dostarczenie metalowych lub plastikowych pojemników (120 l) dla nieruchomości jednorodzinnych i rozmieszczenie ich na nieruchomościach nastąpi w terminie do 31 marca 2016 r. w ilości 50% zaoferowanej liczby pojemników zaoferowanej w ofercie a pozostałe 50% do dnia 30 czerwca 2016 r.. 6.Dostarczenie do Zamawiającego listy potwierdzającej przez właścicieli nieruchomości odbioru pojemnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.Zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275,z póżn. zm. ). 4.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. 5.Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej nr. 04 8808 0006 0010 0000 0563 0007 z dopiskiem (wadium na odbiór odpadów). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 9.Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11.Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w ust. 11 i 12. 15.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): 1)ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miasto Mszana Dolna; 2)określać kwotę gwarantowaną w złotych (ustaloną w SIWZ); 3)określać termin ważności (wynikający z SIWZ); 4)określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ); 5)być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena dostawy pojemników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana-dolna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach