Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest, powstałych w wyniku huraganu w dniu 14 lipca 2011 roku na terenie Gminy Rusinów

Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6727022 , fax. 0-48 6727023
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
    ul. Żeromskiego 4 4
    26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6727022, fax. 0-48 6727023
    REGON: 00054534300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest, powstałych w wyniku huraganu w dniu 14 lipca 2011 roku na terenie Gminy Rusinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest, pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Rusinów. Odbiór azbestu z posesji mieszkańców gminy nastąpi bez względu na jego postać oraz sposób i miejsce składowania. Przygotowanie do transportu, ważenie odpadów, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) leży po stronie Wykonawcy. Transport będzie się odbywał przy użyciu samochodów o dużym tonażu (20-30 ton) oraz o mniejszym tonażu (7 ton) ze względu na konieczność dojazdu do miejsc trudnodostępnych (wąskie ulice i drogi). Masa odpadów azbestowych oszacowana została na podstawie protokołów szkodowych sporządzanych przez powołane komisje do spraw szacowania szkód (przemnożenie powierzchni pokryć dachowych przez ciężar jednostkowy pokryć), a następnie będzie potwierdzana przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu odbioru materiału. Każdy indywidualny klient będzie potwierdzał szacunkową ilość odpadu. Dowodem wywiezionego odpadu będzie karta przekazania odpadu i kwity wagowe. Przewidywana ilość odpadu przeznaczona do utylizacji 253 ton. Zadanie będzie realizowane zgodnie z listą przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego (odbiór odpadu z około 220 posesji). Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rusinow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach