Przetargi.pl
Odbiór, transport i unieszkodliwianie oraz przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu w toku realizacji zadań statutowych oraz interwencyjny odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt martwych/zabitych (bezdomnych i dzikich, w tym ptaków) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, z pasa drogowego oraz terenów gminy Sosnowiec.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i unieszkodliwianie oraz przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu w toku realizacji zadań statutowych oraz interwencyjny odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt martwych/zabitych (bezdomnych i dzikich, w tym ptaków) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, z pasa drogowego oraz terenów gminy Sosnowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór, transport i unieszkodliwianie oraz przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu w toku realizacji zadań statutowych oraz interwencyjny odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt martwych/zabitych (bezdomnych i dzikich, w tym ptaków) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, z pasa drogowego oraz terenów gminy Sosnowiec.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednio dla każdej z części postępowania z osobna: posiadał wpis do rejestru prowadzonego w myśl art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.) w zakresie transportu odpadów, chyba że przedsiębiorca posiada ważna decyzję na transport odpadów, wystawioną w myśl poprzednich przepisów ustawy o odpadach • Posiadał aktualne zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów oraz na zbieranie odpadów (jeśli prowadzi własną instalację) wydanych na podstawie poprzednich przepisów ustawy o odpadach lub posiada zezwolenie na zbieranie odpadów oraz zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 232 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.) • zezwolenie lub zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (na odbiór i transport odpadów i/lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1 wynikające z Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1774/2002), zgodnie z ustawy o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.), w szczególności dla interwencyjnego odbioru martwych zwierząt: • Zezwolenie udzielone przez właściwego miejscowego lekarza weterynarii w zakresie zbierania i transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego • zezwolenie na dopuszczenie środka transportowego do transportu pojemników z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a UPzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia. Pełnomocnictwo Konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach