Przetargi.pl
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o., 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety, liczba pakietów – dwa. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień: 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00-9 - Usługi spalania odpadów 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych od Szpitala Barlinek Sp. z o.o. 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21) z podziałem na dwa pakiety przez firmę posiadającą zezwolenie na gospodarowanie tymi odpadami wraz z dostawą pojemników na odpady, które Wykonawca zapewni Zamawiającemu na okres trwania umowy. 2) Szacunkowa ilość odpadów wynosi około 34.895 kg odpadów przeznaczonych do odbioru, transportu i unieszkodliwienia przez Wykonawcę w tym: odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie 18 01 02*kg w ilości 700 kg,; odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie 18 01 03* kg w ilości 19 000 kg; odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych nieposiadających właściwości odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 04 kg w ilości 15 000 kg, 18 01 06* - w ilości 80 kg, 18 01 09 - 15 kg, 15 01 02*- 100 kg w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy). 3) Ilość określona w pkt 2 jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od faktycznego zużycia materiałów i powstających odpadów medycznych. 4) Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o następujących kodach: Pakiet nr I • 18 01 02* – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03), • 18 01 03* – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub, co, do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt. • 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03, • 18 01 06 – Odpad medyczny niebezpieczny inne niż zakaźne- chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne • 18 01 09* – leki inne niż wymienione w 180108. Pakiet nr II 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych 5) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia z danego pakietu podwykonawcom w zakresie odbioru i transportu odpadów lub podwykonawstwo w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. 6) Odpady medyczne zbierane będą do specjalnych pojemników dostarczonych i ustawionych na utwardzonej powierzchni przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Wykonawca zapewnia zamykane pojemniki na kółkach o pojem. 1.100 litrów w ilości 3 szt.: • Zamawiający wymaga wstawienia opisanych (odpady medyczne) pojemników przez wykonującego usługę wywozu od 1 dnia obowiązywania umowy i w miejscu wskazanym przez Usługodawcę, jak opisano w pkt. 11. • Wykonawca utrzymuje pojemniki w należytym stanie sanitarnym i technicznym. Wymagana jest również: stała konserwacja, sprawność techniczna, wymiana i naprawa uszkodzonych pojemników. 8) Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewnia na własny koszt i ryzyko pojemniki do gromadzenia odpadów bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Szpital w Barlinku nie ponosi żadnych kosztów z tytułu zniszczenia bądź remontu tych pojemników. 9) Docelowym miejscem gromadzenia i odbioru odpadów medycznych jest magazyn odpadów zlokalizowany na terenie Szpitala w Barlinku. Ul. Szpitalna 10. 10) Każdorazowy odbiór odpadów medycznych potwierdzany będzie w Dziale Administracyjno-Gospodarczym. 11) Odbiór odpadów ma następować trzy razy w tygodniu, (poniedziałek, środa i piątek) do godziny 10:00. W szczególnych wypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowego wywozu, zgłaszanego telefonicznie do upoważnionego pracownika Wykonawcy (czas reakcji Wykonawcy max. 4-6 h). W przypadku nie wykonania usługi w ciągu 1 dnia od terminu ustalonego w harmonogramie, Wykonawca musi zlecić wykonanie tej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. 12) Wykonawca w obecności pracownika zamawiającego jest zobowiązany do ważenia odpadów własnym, legalizowanym sprzętem w chwili odbioru odpadów oraz do wystawienia każdorazowo w dwóch egzemplarzach „Karty przekazania odpadów” i jej wypełniania (ilość odpadów zostanie wpisana w karcie przekazania odpadów). 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania kontroli oddawanej ilości odpadów na własnym legalizowanym sprzęcie. 14) Zakres obowiązków Wykonawcy: a) Zamawiający wymaga, aby odbiór ww. odpadów odbywał się zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. nr 139, poz. 940 póź .zm.); b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zezwolenie na transport odpadów wydane w drodze decyzji przez właściwy organ zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców w zakresie odbioru i transportu odpadów jak również w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. c) Odbiór odpadów dokonywany będzie transportem Wykonawcy zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r. z póź. zm. (Dz. U. 199 poz. 1671 z póź. zm.) za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom do przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych; Środek transportowy winien spełniać wszystkie obowiązujące wymogi sanitarno-epidemiologiczne na każdym etapie realizacji transportu; d) Wykonawca usługi powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR – zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r. z póź. zm. (Dz. U. Nr 199, poz. 1671, art. 2). e) Wykonawca usługi powinien dysponować samochodami, których ładowność pozwoliła na całościowe opróżnienie magazynu odpadów Zamawiającego. 15) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: a) do unieszkodliwiania odpadów w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego w ilościach podanych w SIWZ, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz.21). w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytworzenia (Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243, art. 9, ust. 5 z póź. zm.) ustawy o odpadach. b) spalać odpady Zamawiającego w aktualnie eksploatowanej spalarni, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 04.11.2008r. z póź. zm. (Dz. U. z 2008r. nr 206 poz. 1291 z póź. zm.) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005r w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2005r. nr 260 poz. 2181 z póź. zm.). c) załączyć do oferty przetargowej zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody podano wyżej lub zezwolenie zintegrowane wydane na podstawie str.201 prawo Ochrony Środowiska. 16) Wykonawca powinien podać w ofercie informację o lokalizacji (adres) spalarni do unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych. 17) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest Załączyć do oferty aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące termicznego unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków bliskości określonych, w art. 20 ( Rozdział 3- Zasada bliskości) ustawy dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia, o którym mowa wyżej, zobowiązany jest przedłożyć dokument stwierdzający ( np. umowę), ze może unieszkodliwiać odpady u innego podmiotu, który poosiada stosowne zezwolenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody podano w opisie przedmiotu zamówienia lub pozwolenie zintegrowane wydane na podstawie art. 201 Prawo ochrony środowiska.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach