Gmina Szczytniki ogłasza przetarg
- Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
Szczytniki 139
62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
REGON: 25085502100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczytniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczytniki oraz Odbiór stałych odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki. Powierzchnia gminy - 111 km2. Odbiorem zostaną objęte : a) odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny ( zmieszane odpady komunalne), b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła z podziałem na frakcje: szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, bioodpady, odpady zielone, c) odpady problematyczne (w tym m.in. wielkogabarytowe, zużyte opony, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia), e) odpady budowlane do 100 kg z posesji rocznie, d) popiół – popioły i żużle z palenisk domowych. Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i ich zagospodarowania określa uchwała Rady Gminy Szczytniki Nr XXII/126/2016 z dnia 28 lipca 2016 r. (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2016 r. poz. 4980 ze zm.). Odpady komunalne z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki należy odebrać dwa razy w miesiącu i dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów. tj. Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "ORLI STAW" z siedzibą Orli Staw 2, 62-834 Ceków.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Wykonawca obwiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego przedstawić do wglądu kopie umów o pracę z osobami wykonującymi czynności wskazane w pkt. 2. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 4. Niewykonanie obowiązku wskazanego w pkt. 3 skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, z zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 233 i 244 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport niesegregowanych odpadów oraz odbiór, transport i zagospodarowanie Bioodpadów i pozostałych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Czerwonak w maju br.
Dodano: 2024-05-02 - ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2024-04-25 - Czyszczenie urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
Dodano: 2024-04-19 - Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
Dodano: 2024-04-17 - Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług odbierania i transportu stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn
Dodano: 2024-03-12 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Duszniki od 01.01.2023 r. do 28.02.2023 r.
Dodano: 2024-03-11 - Czyszczenie urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
Dodano: 2024-03-01 - Prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Borówko w 2024 roku
Dodano: 2024-02-26 - Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
Dodano: 2024-02-15