Przetargi.pl
Odbiór odpadów z terenów komunalnych

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, Plac Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 52500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów z terenów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: a) odbiór odpadów z koszy: – ulicznych (w ciągach dróg publicznych), – ulicznych (na przystankach autobusowych), – koszy ustawionych na terenach zielonych, w tym będących własnością zamawiającego – koszy na psie odchody b) wywóz nieczystości ciekłych, c) zbieranie padłych zwierząt z terenu miasta, d) wywóz innych odpadów ze wskazanych miejsc w tym likwidacja dzikich wysypisk, Wszystkie pojemniki i kontenery, o których mowa dostarcza we własnym zakresie i na własny koszt wykonawca. Winny być one ustawione na dzień rozpoczęcia świadczenia usług. B. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Odbiór odpadów z koszy ulicznych Do obowiązków oferenta należy: 1. Ustawienie pojemników na odpady: – koszy ulicznych (w ciągach dróg publicznych – 348 szt. i na przystankach komunikacji miejskiej – 73 szt. – zgodnie załącznikiem nr1 i 2 – koszy na innych terenach wskazanych przez zamawiającego – 166 szt., - zgodnie z załącznikiem nr 1a – koszy na psie odpady w ilości 83 szt.(różniące się kolorystycznie od pozostałych koszy ulicznych i odpowiednio opisanych ) – zgodnie z załącznikiem nr 1b 2. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników oraz zabranie pozostawionych przy koszu ulicznym nieczystości w tym np. worki z odpadami, papierki, butelki itp.. 3. Wywóz odpadów z częstotliwością: – centrum miasta (obszar ograniczony ul. 3 Maja, Św. Rocha, 11 Listopada, Andersa) i przystanki autobusowe – 3 x w tygodniu – (poniedziałek, środa, piątek ), - teren parku miejskiego oraz terenów rekreacyjnych przy ul. 11 Listopada tzw. Miasteczka Ruchu Drogowego – 3 x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), – pozostałe – 2 x w tygodniu (poniedziałek, czwartek). Uwaga: Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji i ilości koszy ulicznych w trakcie trwania umowy. 2.Wywóz nieczystości ciekłych Wykonawca dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy realizację tej część zamówienia. Do obowiązków oferenta należy: 1.Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z nieruchomości określonych w załączniku 3 za usługi faktycznie wykonane w danym miesiącu, wg. stawki za 1 m3. 2.Opróżnianie suchych toalet ( załącznik nr 3) na zlecenie Zarządcy budynku komunalnego wg stawki za 1 m3. Termin wykonania – dwa dni robocze od zgłoszenia. Uwaga: Sucha toaleta jest to toaleta znajdująca się na dworze, bezpośrednio nad zbiornikiem bezodpływowym, obsługiwana bez użycia wody (tzw. latryna). 3. Zbieranie padłych zwierząt Do obowiązków oferenta należy na zlecenie Urzędu Miejskiego lub Straży Miejskiej 1.Zbieranie zwłok małych zwierząt (np. pies, kot, ptak,...) na terenie miasta Oława (drogi, chodniki, podwórka, tereny zielone i inne (z wyjątkiem terenów prywatnych) w terminie jednego dnia roboczego od zgłoszenia. 2.Przekazanie zwłok do utylizacji. wg stawki za jednostkową usługę obejmującej całość usługi wraz z kosztami utylizacji określoną w ofercie. 4. Wywóz innych odpadów w tym likwidacja dzikich wysypisk a) Wykonanie na zlecenie Gminy Miasto Oława innych prac w zakresie zbierania i wywozu odpadów, w tym wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów powstałych z pojazdów, gruzu i innego rodzaju ze wskazanych terenów wg stawki za 1tonę odpadów podaną w ofercie, w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia. C. Inne wymagania dotyczące zamówienia 1.Wszystkie odpady winny być przekazane: - stałe – zbierane selektywnie, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Godzikowicach, ul. Stalowa 12 - stałe – zbierane w sposób zmieszany, do Zakładu Gospodarki Odpadami Gać, Gać 90, 55-200 Oława - ciekłe – do punktów zlewnych wskazanych w Zezwoleniu na odbiór odpadów płynnych na terenie miasta Oława, 2.Warunki świadczenia usług nieokreślone w niniejszej specyfikacji winny być zgodne z: - Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. - Regulaminem utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Oława - Regulaminem utrzymaniem czystości i porządku na terenie Związku Międzygminnego Ślęza Oława -innych przepisów prawnych dotyczących gospodarowania odpadami. D. Inne wymagania i uwagi 1.Fakturowanie usług: Faktury VAT z tytułu wykonanych prac winy być wystawiane na: Gminę Miasto Oława pl. Zamkowy 15, 55-200 Oława NIP: 912-17-17-084 REGON: 931-93-48-45 na poszczególne stałe i zlecone usługi: 2.Faktury ryczałtowe: 1) Odbiór odpadów z koszy ulicznych – faktura za miesiąc wg ryczałtu miesięcznego. 2. Faktury miesięczne:, 1)Zbieranie padłych zwierząt z terenu miasta Oława – faktura za miesiąc obejmująca usługi faktycznie wykonane w danym miesiącu, 2)Wywóz innych odpadów w tym likwidacja dzikich wysypisk – faktura za miesiąc obejmująca usługi faktycznie wykonane w danym miesiącu, wg. stawki za tonę UWAGA. Dokumentem potwierdzającym wykonanie usługi jest dołączone ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem karty przekazania odpadu 3. Faktury jednorazowe: 1)Opróżnianie suchych toalet – faktura za każdą wykonaną usługę wg stawki za 1 m3 2) Wywóz nieczystości ciekłych – faktura za każdą wykonaną usługę, wg. stawki za 1 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.11.2018r. do godz. 10.00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6). W formie pieniądza: przelewem na konto: - Bank Spółdzielczy w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 . Na poleceniu przelewu umieścić adnotację „ Wadium – przetarg – odbiór odpadów z terenów komunalnych” . Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 26.11.2018r. o godz. 10.00 W innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy załączyć do oferty. W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Gmina Miasto Oława z siedzibą w Oławie, 55-200, pl. Zamkowy 15, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego , uwzględniać wszystkie przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli: a) posiada aktualne zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych ( art.7 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 1966 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2016 poz. 250 z późn. zm.) wydane w formie decyzji przez Burmistrza Miasta Oława b) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych ( ustawa o odpadach z 14 grudnia 2012r. Dz.U. z 2013r. poz.21 z późn. zm.), wydane w formie decyzji przez starostę lub inny uprawniony organ właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania wykonawcy) c) posiada wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Oława lub Związku Międzygminnego Ślęza Oława ( art.9b ustawy z 13 kwietnia 1966 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – Dz.U. z 2016, poz. 250 z późn.zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach