Przetargi.pl
Odbiór odpadów z terenów komunalnych

Gmina Mosina ogłasza przetarg

  • Adres: 62050 Mosina, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 109 500 , fax. 618 109 558
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
    Pl. 20 Października 1
    62050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 618 109 500, fax. 618 109 558
    REGON: 63125862600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów z terenów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów z terenów komunalnych. Zakres usług w szczególności obejmuje: 1) Odbiór odpadów z koszy ulicznych (w ciągach dróg publicznych) (wykaz lokalizacji i koszy zgodnie z załącznikiem nr 7), 2) Obiór odpadów z koszy ulicznych (na przystankach autobusowych) (wykaz lokalizacji i ilości koszy zgodnie z załącznikiem nr 8), 3) Obiór odpadów z koszy ustawionych na terenach placów zabaw (wykaz lokalizacji i ilości koszy zgodnie z załącznikiem nr 9), 4) Obiór odpadów z koszy ustawionych na terenach świetlic wiejskich (wykaz lokalizacji i ilości koszy zgodnie z załącznikiem nr 10), 5) Odbiór odpadów z koszy ustawionych na terenach zielonych, w tym będących własnością zamawiającego (wykaz lokalizacji i ilości koszy zgodnie z załącznikiem nr 11), 6) Obiór odpadów z koszy na psie odchody (wykaz lokalizacji i ilości koszy zgodnie z załącznikiem nr 12), 7) Odbiór przeterminowanych leków z aptek (wykaz aptek zgodnie z załącznikiem nr 13), 8) Wywóz innych odpadów z miejsc wskazanych przez zamawiającego, w tym likwidacja dzikich wysypisk. II. Określenie przedmiotu zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Odbiór odpadów z koszy ulicznych w ciągach dróg publicznych, na przystankach autobusowych, na terenach placów zabaw, na terenach zielonych, zlokalizowanych na terenie Miasta Mosina z częstotliwością – 2x w tygodniu oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, 2. Odbiór odpadów z koszy ulicznych w ciągach dróg publicznych, na przystankach autobusowych, na terenach placów zabaw, na terenach zielonych, przy świetlicach wiejskich, zlokalizowanych na terenie poszczególnych Sołectw Gminy Mosina z częstotliwością – 1x w tygodniu, 3. Obiór odpadów z koszy na psie odchody, zlokalizowanych na terenie Miasta Mosina z częstotliwością – 2x w tygodniu oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie poszczególnych Sołectw Gminy Mosina z częstotliwością – 1x w tygodniu. 4. Odbiór przeterminowanych leków z aptek – 1x na dwa miesiące, 5. Wykonywanie na zlecenie Gminy Mosina innych prac w zakresie zbierania i wywozu odpadów, w tym wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów powstałych z pojazdów, gruzu i innego rodzaju odpadów ze wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji w terminie dwóch dni roboczych od dnia zgłoszenia. 6. Wykonanie zlecenia, o którym mowa w ust. 5 w terminie max. 5 dni licząc od dnia następnego po dniu otrzymania zlecenia. 7. Szczegółowe harmonogramy realizacji poszczególnych usług sporządzone zostaną przez Wykonawcę oraz dostarczone Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. III. Inne wymagania dotyczące zamówienia: 1. Wszystkie odpady winny być przekazywane do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) wskazanej w uchwale Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego, poz. 4431), przy uwzględnieniu zmian, jakie mogą w tym zakresie wyniknąć z przyjęcia w drodze uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Tönsmeier Selekt Sp. z o.o. w Piotrowie Pierwszym, gmina Czempiń. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz standard świadczonych usług nieokreślone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winny być zgodne z:  ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.),  ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.),  Uchwałą nr XXXVIII/362/16 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 27 października 2016 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mosina (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego, poz. 6736),  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki opadami komunalnymi (Dz. U., poz. 934),  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U., poz. 122),  Uchwałą Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego, poz. 4431), przy uwzględnieniu zmian, jakie mogą w tym zakresie wyniknąć z przyjęcia w drodze uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym.  Innymi przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarowania odpadami. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług, wg stawki za 1 Mg odbioru odpadów, podaną w ofercie. Dokumentem potwierdzającym wykonanie usługi jest przekazana przez wykonawcę poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia karty przekazania odpadu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia lub zmniejszenia ilości odebranych odpadów do 5% (z zaokrągleniem w dół w przypadku ułamków) po cenach jednostkowych podanych w Formularzu cenowym. Do usługi w ramach prawa opcji stosuje się postanowienia umowy dotyczące ilości podstawowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości szacowanej ilości odpadów w stosunku do tego, co zostało określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w postanowieniach umowy. 4. Wykonawcy z tytułu wykonania mniejszej ilości usług niż tych, o których mowa w formularzu cenowym nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. 5. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U., poz. 122), poprzez: 1) zapewnienie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienie jego odpowiedniego stanu technicznego – zgonie z zapisami § 3 rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) zapewnienie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zwanych dalej „pojazdami” i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanych dalej „urządzeniami” – zgonie z zapisami § 4 rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 3) zapewnienie spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów – zgonie z zapisami § 5 rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 4) zapewnienie odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo -transportowej – zgonie z zapisami § 2 rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach