Przetargi.pl
„Odbiór odpadów wytwarzanych przez Kopalnię Soli „Wieliczka””

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
    REGON: 00004168300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna - Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór odpadów wytwarzanych przez Kopalnię Soli „Wieliczka””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I zamówienia – Odbiór odpadów komunalnych Część II zamówienia – Odbiór odpadów pozostałych . 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Część I zamówienia – Odbiór odpadów komunalnych 2.1.1. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego, za wynagrodzeniem, zmieszanych odpadów komunalnych w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, zwanych dalej „odpadami komunalnymi” oraz ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia. 2.1.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru wszystkich wytworzonych przez Zamawiającego odpadów komunalnych w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2.1.3 i pkt 2.1.4. Ilość odebranych przez Wykonawcę odpadów komunalnych będzie zależeć od ilości wytworzonych odpadów przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2.1.3. Minimalna ilość odpadów, które odbierze Wykonawca w okresie obowiązywania umowy wyniesie 3 000 m3. 2.1.4. Maksymalna ilość odpadów, które odbierze Wykonawca w okresie obowiązywania umowy wyniesie 10 000 m3. 2.1.5. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych w zależności od potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2.1.6. Wykonawca ma w konsekwencji obowiązek monitorować stopień napełnienia kontenerów i odbierać odpady komunalne niezwłocznie po napełnieniu kontenerów. 4.1.6. Wykonawca jest zobowiązany, z zastrzeżeniem postanowień pkt 4.1.7 i pkt 4.1.8. do odbioru odpadów komunalnych, co najmniej z następującą częstotliwością: 1) w okresie od 1 kwietnia do 31 października – nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, 2) w okresie od 1 listopada do 31 marca – nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 2.1.7. W zakresie kontenerów zlokalizowanych przy ul. Pułaskiego w Wieliczce odbiór odpadów będzie się odbywał na zlecenia Zamawiającego. Zlecenie odbioru odpadów nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem odbioru odpadów. Zlecenie odbioru odpadów następować będzie pisemnie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Do zlecania odbioru odpadów komunalnych w imieniu Zamawiającego upoważnione są jednoosobowo osoby wskazane w § 18 ust. 1 wzoru umowy lub inne osoby posiadające pisemne upoważnienie Zamawiającego. 2.1.8. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wyłącznie kontenerów zapełnionych w całości, chyba że Zamawiający wskaże inaczej. 2.1.9. W ramach świadczenia usług polegających na wywozie odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania we własnym zakresie i na własny koszt bazy kontenerowej w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych wskazanych przez Zamawiającego. W skład bazy kontenerowej będzie wchodzić 15 kontenerów, w tym 10 kontenerów o pojemności od 5 do 8 m3 każdy, 4 kontenery o pojemności 770 l każdy oraz 1 kontener 1100 l. Zamawiający dopuszcza, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu, zastąpienie powyższych kontenerów kontenerami o innej pojemności. 2.1.10. Kontenery wchodzące w skład bazy kontenerowej będą rozlokowane w następujących miejscach: a) Park Kingi (Wieliczka), b) ul. Sikorskiego (Wieliczka), c) ul. Pułaskiego (Wieliczka), d) ul. Kościuszki (Wieliczka). 2.1.11. Lokalizacja kontenerów wchodzących w skład bazy kontenerowej może ulegać zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Ewentualne zmiany w lokalizacji bazy kontenerowej dokonywane będą w granicach administracyjnych miasta Wieliczki. 2.1.12. Wykonawca ma obowiązek dbać o estetyczny wygląd kontenerów, przeprowadzać ich dezynfekcję oraz utrzymywać w należytej sprawności technicznej. 2.1.13. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zanieczyszczeń powstałych w miejscu odbioru odpadów komunalnych (rozlokowania kontenerów). 2.1.14. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób stanowiących załogę samochodów transportujących odpady komunalne wyłącznie na podstawie umów o pracę (szczegółowe zapisy zostały zawarte w § 17 wzoru umowy). Szczegółowe informacje dotyczące części I zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu 2.2. Część II zamówienia – Odbiór odpadów pozostałych. 2.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego, za wynagrodzeniem, odpadów, których rodzaj i maksymalne ilości zostały wskazane w pkt 2.2.2, zwanych dalej „odpadami”, a Zamawiający zobowiązuje się do rozliczenia z Wykonawcą na podstawie „Karty przekazania odpadu” za wykonany przedmiot umowy. 2.2.2. Maksymalne ilości odpadów oraz ich rodzaj określono poniżej: Lp. kod odpadu nazwa odpadu przewidywane ilości do odbioru w tonach / 24 m-ce 1) 08 03 17 Odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne - 1, 2) 08 04 10 Odpadowe kleje i szczeliwa inne niż wymienione w 08 04 09 - 1, 3) 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych - 2, 4) 15 02 02 Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) - 2, 5) 15 02 03 Sorbety, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 - 2, 6) 16 02 13 Zużyte urządzenie zawierające niebezp. elementy (świetlówki) inne niż wymienione w 16 02 09 -16 02 12 - 20, 7) 16 02 16 Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 - 2, 8) 16 06 01 Baterie i akumulatory ołowiowe - 2, 9) 16 06 02 Baterie i akumulatory niklowo - kadmowe - 4, 10) 16 06 06 Selektywnie gromadzony elektrolit z baterii i akumulatorów - 0,7, 11) 17 06 04 Materiały izolacyjne inne nie wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 - 4, 2.2.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w okresie realizacji przedmiotu umowy, do odbioru od Zamawiającego wszystkich odpadów, wymienionych w pkt 2.2.2., z zastrzeżenie pkt 2.2.4. 2.2.4. Ilość odebranych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od ilości wytworzonych odpadów przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia odbioru odpadów, o których mowa w pkt 2.2.2., o wartości nie mniejszej niż 50% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Zlecenie Wykonawcy odbioru pozostałej części odpadów będzie zależeć od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2.2.5. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów na zlecenia Zamawiającego. 2.2.6. Zlecenie odbioru odpadów nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem odbioru odpadów. Zlecenie odbioru odpadów następować będzie pisemnie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 2.2.7. Do zlecania odbioru odpadów w imieniu Zamawiającego upoważnione są jednoosobowo osoby wskazane w § 18 ust. 1 wzoru umowy lub inne osoby posiadające pisemne upoważnienie Zamawiającego. 2.2.8. Odbiór odpadów następować będzie w ramach nie więcej niż 24 zleceń w ciągu trwania umowy. 2.2.9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób stanowiących załogę samochodów transportujących odpady komunalne wyłącznie na podstawie umów o pracę. (szczegółowe zapisy zostały zawarte w § 16 wzoru umowy). Szczegółowe informacje dotyczące części II zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/SIP/39 - część I zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część II zamówienia – Odbiór pozostałych. Zamawiający nie ustanawia obowiązku wniesienia wadium dla przedmiotowej części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, b) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia: - udokumentowanie posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w zw. z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, oraz - udokumentowanie posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Wieliczka, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia: - udokumentowanie posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w zw. z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, ww. oświadczenia należy złożyć dla każdej części osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach