Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Osieczna

Gmina Osieczna ogłasza przetarg

  • Adres: 64113 Osieczna, ul. Powstańców Wlkp.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5350016, 5207519 , fax. 0-65 5350648
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osieczna
    ul. Powstańców Wlkp. 6
    64113 Osieczna, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5350016, 5207519, fax. 0-65 5350648
    REGON: 52808900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Osieczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług objętych przedmiotowym zadaniem obejmuje odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu Gminy Osieczna z posesji zamieszkałych. Ustala się częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych – 1 raz tygodniu w danej miejscowości, maksymalnie przez pięć dni z terenu Gminy, tj. od poniedziałku do piątku. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów segregowanych, tj.: papieru, tektury, opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych i metali, szkła bezbarwnego, szkła kolorowego – 1 raz w miesiącu w danej miejscowości, maksymalnie dwa dni z terenu Gminy, tj. w ostatni poniedziałek lub wtorek miesiąca. Ustala się częstotliwość odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych – 2 razy w roku (w formie tzw. „wystawki”) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych ustalony zostanie z wyłonionym Wykonawcą i stanowił będzie załącznik do umowy. Liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Osieczna - 2360 w tym 10 nieruchomości wielorodzinnych. Liczba mieszkańców – 9096.Liczba osób zgodnie ze złożonymi deklaracjami - 8074. Ilość zebranych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 30.09.2016 r. – 1986,84 Mg, w tym zebranych selektywnie 170,88 Mg. Przewidywana ilość odpadów komunalnych, które zostaną wytworzone w roku 2017 – 2700 Mg, w roku 2018 – 2835 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna określać: a. nazwy: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. termin ważności gwarancji (Zamawiający wymaga aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą), e. jednoznaczne zagwarantowanie wypłat należności (zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego), zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, f. gwarancja winna być nieodwołana i bezwarunkowa, Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach