Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Konopnica

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna 127a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5031081 , fax. 081 5031082
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna 127a 127a
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 081 5031081, fax. 081 5031082
    REGON: 43101967800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Konopnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica w 2013 i 2014 roku od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli zamieszkałych nieruchomości położonych na terenie gminy Konopnica. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwiają odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: Zmieszane odpady komunalne Kod odpadu 20 03 01 (szacunkowa ilość- 2304,1 Mg czyli ok. 128 Mgmiesiąc). Odpady zebrane selektywnie Kod odpadu 15 01 06 ( 15 01 01; 15 01 02; 15 01 04; 15 01 05; 15 01 07); 17 02 02; 17 02 03; 19 12 01; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 39; 20 01 40 tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.) metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła itp (szacunkowa ilość- 372,2 Mg czyli ok. 20,7 Mgmiesiąc) zbierane łącznie jako tzw. frakcja sucha. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne dostosowanymi również do dróg o szerokości 3 m. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne zmieszane oraz odpady zebrane selektywnie tj. frakcję suchą we wszystkich rodzajach zabudowy z częstotliwością raz w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00, Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. Na terenie gminy Konopnica jest zameldowanych 12 210 mieszkańców w tym 28 osoby w zabudowie wielorodzinnej. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości: dla budynków jednorodzinnych - w pojemnikach o pojemności 110 l, 120 l, 240 l, dla budynków wielorodzinnych - w pojemnikach o pojemności 1100 l oraz dla budynków jednorodzinnych w workach 120 l z folii LDPE i dla budynków wielorodzinnych w pojemnikach od 800 l do 2500 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady gromadzone w sposób selektywny w przeźroczyste worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 3 worki oraz dla każdego budynku wielorodzinnego w minimum 1 pojemnik o pojemności 800 l. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwukrotnie w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oznaczonych kodami; 16 02 09, 16 02 11, 16 02 12, 16 02 13, 16 02 14, 16 02 15, 16 02 16, 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, 16 06 04, 16 06 05, 20 01 21, 20 01 23, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35, 20 03 07 z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Konopnica. Harmonogram zbiórek zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania w formie papierowej i elektronicznej sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera: informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisku odpadów, nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 12 Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów (np. własne notatki, zestawienia, itp...) Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku (jeżeli w czasie obowiązywania umowy zostanie uruchomiona instalacja RIPOK w Bełżycach, dopuszcza się możliwość skierowania odpadów do instalacji w Bełżycach). W razie awarii lub braku mocy przerobowych RIPOK-u w Kraśniku odpady kierowane będą do instalacji zastępczej wskazanej przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości regularnie (permanentnie) pozostawia odpady obok kontenera lub nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia), powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia , który powinien zawierać : adres nieruchomości na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny ; dzień, w którym doszło do ustalenia; krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół oraz zdjęcie w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Zdjęcia musza być wykonane w taki sposób aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach